Nagy elánnal támadja újabban a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) az életbiztosítások MLM-rendszerű értékesítését. Nem tudni, hogy ennek eredményeképpen kihalnak-e az MLM-rendszerű értékesítési módszerek a banki és biztosítói piacon, de ha mégis, nem kell megsiratni azokat.
A Multi-level Marketing (MLM) lényege, hogy másokat magunk alá beszervezve, azok értékesítéséből is részesedve, tehát önös érdekeinket követve építjük fel egy adott termék értékesítői csapatát a termékgazda helyett. Mivel a haszonkulcsból túl sokan részesednek és a személyes értékesítés miatt túl sokan túl kevés termék eladásából akarnak megélni, ezért az így kínált termékek többnyire elképesztően túlárazottak. Ezt az ügynököknek személyes varázsuk bevetésével kell ellensúlyozniuk. El kell hitetniük, hogy az általuk kínált 100 százalékos aloe vera juice ötször olyan jó, mint bármely boltban kapható hasonló termék, vagy okkal kerül félmillió forintba az ajánlott porszívó, még ha a boltban negyedannyiért is kapható hasonló teljesítményű darab. Ha sikeresek a vásárlók hoznak egy rossz, egyszeri döntést és megvesznek egy néha kétes értékű, túlárazott terméket.
A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán.
Utolsó kommentek