Gondok lehetnek az innováció által vezérelt fejlődéssel, ha hihetünk az Accenture friss felmérésének.Nem elég, hogy a kereslet gyenge, de még az új ötletek sem jönnek olyan szaporán, hogy abból ütős termékek, és kiugró bevételek keletkezzenek! Mindez azért vészjósló, mert sok társaság a válságból való kiutat az innovációval szeretné kikövezni.
Mennyire elégedettek a vállalatok vezetői cégeik innovációs képességével, az innovációra fordított összegek megtérülésével, és a megtérülés kiszámíthatóságával? Ezt vizsgálta friss felmérésében az Accenture. Sok társaságnál az innováció az utóbbi években olyannyira felértékelődött, hogy csakis új termékekben, új típusú szolgáltatásokban, belső költségcsökkentési és hatékonyságnövelési megoldások kifejlesztésében látják a válságból kivezető utat, illetve az érvényesülés és a siker kulcsát a válság utáni időkben.Úgy fest azonban, hogy a csodaváró hangulat óhatatlanul csalódást hoz: képtelenség olyan ütemben újításokat hozni a piacokra, ahogy azt a cégek és a részvényesek elvárják.
A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán.
Utolsó kommentek