Nem tétlenkedik a magyar piacon a a Ryanair. Kezdetnek háborút hirdetett a titkos tulajdonosi struktúrájú Wizzair ellen, kétségbe vonva annak uniós mivoltát, ergó az EU által biztosított egyenlő versenyfeltételek jogosságát. Ha ez a harc túlmutat a médiában folyó ökölrázáson, és sikerrel jár a hatósági és jogi úton is, az ír fapados egy huszárvágással behozhatatlan versenyhátrányba taszítaná az élénk színű kis regionális társaságot. Addig azonban, a Ryanairnek a hagyományos módszerrel – elsősorban árversennyel - kell lenyomnia a közép-kelet-európai piacot, amivel nem lesz olyan egyszerű dolga, mint a magyar állammal. Főpróba (üdülési szezon) indul, kísérleti nyúl (Magyarország) a helyén! Most már csak az kérdés, hogy mennyiből lehet kihozni egy idén nyárra tervezett oda-vissza-repülőutat Európában?
Akinek számít a pénz és szeretne külföldre utazni, többnyire saját maga szervezi az utat ezért több légitársaság ajánlatát veti össze. E vidám, napsütötte, madárcsiripelős és kerozinillatú szezonális pénzkérdésnek idén különleges apropója van. A Malév-csőd nemcsak annyiban teremtett új helyzetet, hogy nincs többé az a légitársaság, amely az utolsó hónapokban, már-már a fapados légitársaságokkal is versenyképes ajánlatokkal bombázta a repülni vágyókat, ezért a lefoglalt utakat sokaknak át kell gondolniuk. Ennél jóval többről van szó: összeurópai számháború vette kezdetét az utasokért és a (főként közép-kelet-európai) piacokért, A győztes pedig az lesz, akinek majd pénzünket adjuk, ami persze nagyrészt attól függ, hogy , mennyiből lehet most kihozni egy-egy tervezett utat… lássunk egy példát!
A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán.
Utolsó kommentek