Ahogy cseperednek a Z generáció egyedei, úgy válnak egyre fontosabbá a piacon. A Moosylvania nevű reklámügynökség több mint 15 ezer 17 és 37 éves közötti fiatalt kérdezett meg, hogy kiderüljön, mely termékek, szolgáltatások és márkák állnak hozzájuk legközelebb. Nincs nagy meglepetés.
A Business Insider számolt be egy reklámügynökség által végigvitt kutatásról, mely a fiatalok márkapreferenciájára irányult, sok meglepetés azonban nincs azon a százas listán, ahol a legnagyobb kedvencek szerepelnek. A Moosylvania ügyvezetője, Northy Cohen szerint a fő tapasztalat, hogy a népszerűbb brandek képesek meggyőzni célközönségüket arról, hogy végső soron értük cselekszenek.
Mindennek a lényege, hogy mit teszel a fogyasztókért, és hogy mennyire tudod jó színben feltüntetni őket
- mondta Northy Cohen.
A 100-as lista egészét tekintve vannak persze meglepetések, de az első 5 helyet valószínűleg Cohen úr nagymamája is meg tudta volna tippelni:
5. Amazon
Gyors és megbízható szolgáltatást nyújt, ami mellett nehéz versenyezni.
4. Target
A nálunk kevésbé ismert márkánál meggyőzőnek bizonyult, hogy a stílus és a megfizethetőség kéz a kézben jár.
3. Samsung
A Samsung telefonjai és tabletjei rendkívül népszerűek a Z generációs fiatalok köreiben, függetlenül attól, hogy nem is olyan rég lángoló készülékekről is hallhattunk...
2. Nike
Sportszerek és szabadidős ruházat terén nincs igazán kihívója a Nike-nak.
1. Apple
Az almás techóriás követői szinte fanatikusan szeretik a termékeiket.
Utolsó kommentek