A fiatalok körében töretlen népszerűségnek örvendő fotómegosztó applikáció nagyszerűen kezdett a New York-i tőzsdén.
A Snap INC., azaz a Snapchat nevű mobiltelefonos alkalmazás anyavállalata most debütált a New York-i tőzsdén; Even Spiebel, a cég alapítója pedig joggal mosolyoghat, hiszen a Snapchat jelenleg 34 milliárdos értékkel bír, amivel többek között a Ferrarit, a Hiltont és az American Airlines-t is megelőzi, de a fotómegosztó applikáció még a Twitternél is értékesebb.
Bár a befektetők szemmel láthatóan nagy bizalommal viseltetnek a Snapchat iránt, az applikáció jövője koránt sem olyan derűs, mint ahogy azt a jelenlegi pénzügyi helyzete mutatja. A Snapchat nehéz helyzetben van, hiszen versenytársai hatékonyan klónozzák az applikáció formabontó funkcióit, aminek köszönhetően az elsősorban fiatalok között népszerű szolgáltatás nehezen képes növelni felhasználói bázisát. Ennél is aggasztóbb azonban az a kérdés, hogy Spiebelék hogyan szeretnék profitábilissé tenni a Snapchatet: erre egyelőre nincs válasz, ám ahhoz, hogy a befektetői bizalom továbbra is szárnyaljon.
Utolsó kommentek