Drága, de legalább nem használjuk, viszont jól tejel, a külső gazdasági hatások fölött pedig hunyjunk szemet – így állunk a magyar fizetős autópálya hálózattal. Mennyi is valójában az összköltsége a gyors közlekedés lehetőségének?
A napokban jelentett a legutóbbi időszak bevételeiről az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK). Kiderült májustól július végéig 4 millió darab matricát adott el, szemben az egy évvel azelőtti hasonló időszak csaknem 5 milliójával szemben, bevétele viszont nőtt a megszüntetett négynapos helyett csaknem kétszer annyiért vásárolható 10 napos matrica révén. A hivatalból optimisták örülhettek a növekvő matricás díjbevételnek, a kritikusabbak ugyanakkor számon kérhetik a csökkenő példányszámot, azaz az eladott jegyek számának visszaesését.
A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán.
Utolsó kommentek