Teszteltük a banki telefonos ügyfélszolgáltatásokat
A legtöbb bank a számára kevesebb költséggel járó és számunkra is kényelmesebb online és telefonos ügyintézés felé terel minket, megvizsgáltuk hát mi vár ránk, ha felhívjuk a telefonos ügyfélszolgálatot. Találomra két egyszerű kérdéssel indítottunk.
A Bankmonitor.hu kamat-összehasonlító oldallal közösen végzett felmérés során arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyire gördülékeny és gyors a telefonos ügyintézés. A felmérést két egymást követő napon végeztük, hogy kiszűrhessük az eseti túl rossz, vagy túl jó kapcsolási időket. Három dolgot várunk el a telefonos rendszerektől: a menü jól használható, egyértelmű és gyors legyen, hamar elintézhessük, amit szeretnénk és korrekt, szakmailag helyes választ kaphassunk a kérdéseinkre.
A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán.
Utolsó kommentek