Partnerünk

Facebook

Utolsó kommentek

Házszabály

Olvasóink szabad vélemény-nyilvánítási jogát tiszteletben tartva, fenntartjuk a jogot a bejegyzéseinkre érkező hozzászólások moderálására, amennyiben azok:
  • egyéneket, társadalmi csoportokat, kisebbségeket sértő vagy bántó, diszkriminatív, túlzóan obszcén, vulgáris kifejezéseket tartalmazó, jogellenes vagy jogsértő bejegyzések;
  • a hozzászólások és hozzászólók szándékos megzavarására irányulnak;
  • szándékosan félrevezető jellegűek;
  • tisztán politikai tartalmúak;
  • a témához nem kapcsolódó, öncélú, szervezkedésre buzdító megnyilvánulások;
  • sértik mások szerzői, szellemi alkotáshoz fűződő jogait;
  • reklámnak és spamnek, illetve egyéb, rendeltetésellenes felhasználói magatartásnak minősülnek.

Címkék

1% (1) 3D nyomtatás (1) ÁAK (1) adásvétel (1) adatlopás (1) adó (25) adóbevallás (1) adócsalás (2) adócsökkentés (1) adóemelés (1) adóhátralék (1) adójóváírás (1) adókedvezmény (2) adóoptimalizálás (2) adórendszer (1) adós (6) adósok (1) adósság (8) adosság (1) adósságspirál (1) adósságválság (3) adótörvény 2015 (1) adóváltozások 2015 (1) adózás (1) áfa (1) Afrika (1) agrárfinanszírozás (1) ajándék (4) ajándékozás (1) ÁKK (1) alap (2) alapítványok (1) alapkamat (3) alapkezelő (1) alaptőke (1) Albánia (1) Alibaba (1) alkusz (1) állam (5) államadósság (6) államadósság kezelő központ (1) Államadósság Kezelő Központ (2) államcsőd (2) államháztartás (1) államilag finanszírozott (1) államilag támogatott (1) állami cégek a tőzsdén (1) állami támogatás (1) államkincstár (1) államkötvény (2) állampapír (10) Amazon (1) amerikai részvények (1) Andre Agassi (1) Andy Vajna (1) Anthony Levandowski (1) Apple (1) ár (5) áramszolgáltatók (1) arany (5) aranyláz (1) aranyrúd (1) áremelkedés (1) árfolyam (25) árfolyam-növekedés (1) árfolyamgát (14) árfolyamgyengülés (1) árfolyamrés (1) árfolyamrögzítés (3) árkorlát (1) áruhitel (2) aszú (1) átlaghozam (1) átlagkereset (1) ATM (2) atom (1) attitűd (1) átutalás (1) Ausztria (1) autólízing (1) autópálya (1) A civilizációk összecsapása és a világrend átalakulása (1) babakötvény (1) Balaton (2) balesetbiztosítás (1) baleseti adó (1) Bank (1) bank (48) bankadó (1) bankár (1) bankbetét (7) bankcsőd (3) banki fizetések (1) banki marketing (1) banki tájékoztatás (1) bankkártya (6) bánkkartyadíjak (1) bankok (1) bankrendszer (1) bankszámla (3) bankszámla nyitás (1) bankszövetség (5) banktitok (2) bankváltás (2) Baumag károsultak (1) bázispont (1) Bécs (1) befektetés (28) befektetési alap (2) befektetési jegy (1) befektetők (1) békekölcsön (1) benzin (1) benzinár (1) bér (1) béremelés (1) bérezés (1) bérkompenzáció (1) berlusconi (1) bérnövekedés (1) beruházás (3) BÉT (2) betegség (1) betét (5) betétbiztosítás (1) betétesek (1) BEVA (2) bíróság (2) Bitcoin (4) bitcoin (1) bizalmatlanság (1) bizalom (1) bizottság (1) biztosítás (9) biztositó (1) biztosító (3) biztosító.ingatlan (1) BKV (3) blockbuster (1) Bloomberg (1) bloomberg (1) Bojár Gábor (1) bonus (1) bónusz (2) bor (3) botrány (2) brand (1) bróker (2) brókerbotrány (2) brokernet (1) Brüsszel (2) brüsszel (1) BTel (2) Buda-Cash (6) buda-cash (2) Budapest (1) budapesti értéktőzsde (2) bűncselekmény (1) BUX (1) cafeteria (2) casco (1) cds (1) cég (1) céges átverések (1) céges hitel (1) céglapítás (1) cégvezetés (1) Charity March (1) CHF (1) chipkártya (1) Ciprasz (1) Ciprus (2) civil szervezetek (1) Consequit (1) családi (1) családi csődvédelem (1) csalás (1) Csehország (1) csekk (1) csekkes fizetés (1) csőd (3) csődkockázat (1) DBR (1) decemberi effektus (1) defláció (1) Déli Áramlat (2) deviahitel (3) deviza (28) devizaadós (1) devizaadós-mentés (4) devizaárfolyam (3) devizahitel (38) devizahitelek forintosítása (4) devizahitelesek (5) devizahitelesek mentése (2) devizahitel a pártprogramokban (1) devizakereskedelem (1) devizatartalék (1) diákhitel (2) digitalizáció (1) Disney (1) diszkontkincstárjegy (1) dogányzás (1) dohány (1) dohányzás (1) dollár (3) Donald Trump (2) Donal Trump (1) döntés (1) drága (1) dugódíj (1) dzsentri (2) e-cigi (1) E-Star (1) easyjet (1) EBA (1) eBay (1) ebola (1) egészségbiztosítás (3) egészségpénztár (1) egészségügy (5) egészségügyi hozzájárulás (1) egyéni vállalkozó (1) Egyesült államok (1) egykulcsos (1) egykulcsos adó (1) egyszázalék (1) eladás (2) elekronikus (1) életbiztosítás (3) életmód (1) életszínvonal (1) eljárás (2) előtörlesztés (3) energia (1) ENSZ (1) Erkel Színház (1) Erste (2) értékcsökkenés (1) értékesítés (2) Észtország (2) eu (1) EU (12) eur (1) euró (16) Európa (2) Európai Bíróság devizahiteles válaszai (1) európai bizottság (1) európai központi bank (1) európai unió (2) eurostat (1) euróutalás (1) eurozóna (1) eurózóna (1) EVA (1) eva (3) externália (1) externáliák (1) Facebook (2) fapados (1) fed (2) Fed (2) fekete gazdaság (1) felhőalapú szolgáltatások (1) felmérés (2) fiatal vállalkozók (1) fidesz (2) Fidesz (1) Fidesz választási program (1) Fifa botrány (1) film (1) fizetés (1) fizetési határidő (1) fizetőképes (1) foci (1) foglalkoztatás (1) fogyasztás (4) fogyasztói társadalom (1) fogyasztóvédelem (2) földgáz (2) földtörvény (2) főnök (1) forbes (1) forex (1) forint (32) forintárfolyam (3) forinthitel (6) Fortress (1) franciaország (1) frank (8) frankhitel (2) frekvencia-árverés (1) frekvenciatender (1) függetlenség (1) futball vb (1) FX (1) gazdaság (10) gazdasági (2) gazdasági növekedés (4) gazdasági társaság (1) gazdaságpolitika (5) gázolaj (6) gdp (4) GDP (9) gépjárműhitel (1) gépkocsi (1) Google (2) google glass (1) Görögország (3) görögország (2) görög államcsőd (1) görög csőd (1) görög válság (1) Gothár (1) GPD (1) grafikon (1) GVH (1) gyereknevelés (1) Gyermekrák Alapítvány (1) gyorséttermek bezárása (1) gyorséttermek vasárnapi zárva tartása (1) gyorskölcsön (2) gyűjtőszámla (1) hajléktalanok (1) Hanza-szövetség (1) harmadik világ (1) hatalom (2) hedge fund (1) Hernádi Zsolt (3) Hillary Clinton (1) hírek (1) hitel (57) hiteldíj plafon (1) hitelezés (2) hitelfeltételek (1) hitelfelvétel (1) hiteligény (1) hitelintézet (1) hitelkártya (5) hitelképesség (1) hitelminősítés (2) Hiteltársulás (1) hiteltársulás (1) hitelválság (1) hitel átütemezés (2) HNN-index (1) honlap (1) Horvátország (1) horvátország (1) hozam (11) hozamemelkedés (1) huf (1) Hungária Értékpapír csőd (3) hungarikum (1) IFM (1) IMF (5) imf (10) IMF hitel (1) IMMOFINANZ (1) ina (1) INA (3) index (1) indiai gazdaság (1) infláció (5) ingatlan (9) ingatlaniroda (1) ingatlanpiac (3) ingyenes készpénzfelvétel (1) ing biztosító (1) innováció (5) internet (1) internetadó (1) internetes vásárlás (1) ipar (1) IPO (1) iroda (1) Írország (1) Iszlám Állam (1) IT (4) Jack Welch (1) japán (1) jármű (1) jegybank (12) jegybanki alapkamat (1) jelszó (1) jelzálog (4) jelzáloghitel (2) jen (1) Jeremie program (1) jog (1) journal (1) jövedelem (6) jövő (1) jutalék (1) K&H Bank (1) K&H MIX (1) K+F (1) kalkuláció (1) kalkulátor (2) kamat (20) kamatemelés (3) kamatos kamat (2) kamatpolitika (1) kamatszámítás (1) kamattámogatás (2) kamatvágás (1) kampány (1) káosz (1) kapitalizmus (1) karácsony (4) karácsonyi (1) kártalanítás (1) kartell (2) Kásler (1) KATA (3) kata (1) KBC (1) keleti nyitás (2) kereset (1) kereskedelem (1) kereskedő (1) késedelem (1) készpénz (5) készpénzfelvétel (1) kezelési költség (1) kgfb (3) KHR (1) kilátó (1) kína (1) Kína (5) kisebbségek (1) kisvállalkozás (1) kiszervezés (1) KIVA (1) kiváltás (1) kkv (10) kkv a tőzsdén (1) klímaváltozás (1) kockázat (1) kockázati tőke (1) költekezés (2) költség (4) költségek (1) költségvetés (13) kórházak (1) kormány (13) környezetgazdaság (1) korrupció (4) kötelezettszegési (1) kötelező biztosítás (3) kötelező biztositás (1) kötvény (1) közalkalmazott (1) közgazdaságtan (3) Közgép (2) kozmetikumok (1) közszolga (1) közszolgáltatás (2) közvetítő (1) ksh (1) kulcs (1) külföldi számlavezetés (1) kupon (1) Kúria (5) kutatás (1) lakás (6) lakáshitel (12) lakáslízing (1) lakáspiac (3) lakáspolitika (1) lakástakarék (3) lakástámogatás (2) lakossági hitel (1) Lámfalussy Sándor (1) leárazás (1) leépítés (1) légiközlekedési (1) légitársaság (2) lehman brothers (1) lekötött betét (1) leminősítés (2) létminimum (1) loot crate (1) lopás (2) lopáskár (1) luxuscikk (1) magáncsőd (3) magánnyugdíjpénzárak (1) magánnyugdíjpénztár (3) magánvagyon (1) Magyarország (2) Magyar Államkincstár (1) magyar államkötvény (1) Magyar Biztosítók Szövetsége (1) Magyar ENSZ Társaság (1) magyar gazdaság (2) magyar nemzeti bank (2) magyar posta (1) Magyar Posta (1) malév (5) málna (1) malus (1) Matolcsy (4) Matolcsy György (6) matolcsy györgy (1) MÁV (2) média (1) megbüntetett bankok (1) megélhetés (1) megjatakrítás (1) megszorítások (1) megtakarítás (24) megújuló energia (1) MEH (1) melyik párt menti meg a devizahiteleseket (1) menedzser (1) mentőcsomag (1) mentor (1) merkel (1) mesterséges intelligencia (1) Metlife (1) metró (1) Michael O’Leary (1) Microsoft (1) mikulás rali (2) milliárdos (2) MKB Bank (1) mlm (1) MNB (5) mnb (8) MNB bírság (1) mobildíj (1) mobilszolgáltató (1) Mol (2) mol (1) MOL (4) monitoring (1) MTV (1) Muhámmád Junusz (1) munkabér (3) munkaerőpiac (2) munkahely (1) munkanélküliség (3) munkaügy (1) mutató (1) myhive (1) Nagy-Britannia (1) napilap (1) NAV (6) NAV-botrány (1) nemesfém (1) németország (3) nemzetbiztonság (1) nemzeti (2) Nemzeti Eszközkezelő (2) nemzetközi valutaalap (1) nettó bér (1) nhp (1) NHP (2) NMHH (1) nonprofit (1) Norbi Update (1) Norbi Update Lowcarb (1) Nouriel Roubini (1) növekedés (3) növekedési hitelprogram (1) Növekedési Hitelprogram (2) nyereség (1) nyereségadó (1) Nyerges (1) nyersanyag (1) nyersanyag járműipar (1) nyugdíj (18) nyugdíjas (2) nyugdíjas kedvezmény (1) nyugdíjpénztár (3) nyugdíjrendszer (3) nyugdíjvagyon (1) OBA (2) Obama (1) ócsa (1) OECD (3) okostelefon (1) oktatás (1) olajár (2) olaszország (2) olcsó (1) olcsó hitel (1) oligarchák (1) olimpia (1) öngondoskodás (6) önkormányzat (4) online csalás (1) online vásárlás (1) orbán (1) Orbán (1) Orbán 10 pontja (1) orbán viktor (1) Orbán Viktor (2) Oroszország (2) OTIVA (1) ötletlopás (1) otp (2) OTP (1) OTP Supra (1) OTSZ (1) otthonvédelmi (1) pályázat (1) PayPal (1) pénz (9) pénzfelvétel (1) pénzforgalom (1) pénzkérdés (1) pénztárgép (2) pénzügy (1) pénzügyek (1) pénzügyi tippek (1) pénzügyi tudatosság (2) per (7) Peter Thiel (1) piac (1) PIMCO (1) PIN (1) plasztik (1) pláza (1) politika (3) porfolioblogger (3) portfolió (1) portfolioblogger (73) posta (1) pozitív adósnyilvántartás (1) Prémium Magyar Államkötvény (1) presztízs (1) privátbanki (1) profit (1) pszáf (3) PSZÁF (7) pszichológia (1) Putyin (2) Quaestor (1) quaestor (3) Raiffeisen (3) rangsor (2) reálkamat (1) reálkereset (1) recesszió (3) referenciahozam (1) referenciakamat (1) referencia kamat (1) reklám (1) reklámadó (1) rendőrség (1) részlet (1) részvény (6) rezsi (9) rezsicsökkentés (2) robbantás (1) robotika (1) RTL (1) ryanair (2) Samuel P. Huntington (1) sárga csekk (3) sarkozy (1) Schobert (1) Schóbert Norbert (1) SEPA (1) sharing economy (1) shortolás (1) síbérlet (1) síelés (1) siker (1) Simicska (1) sittlerakás (1) sjávci frank (1) Skócia (1) skót népszavazás (1) Snapchat (1) soros (1) Spanyolország (1) spanyolország (2) spórolás (3) stabilitás (1) stabilitási törvény (1) stadion (1) startup (1) statisztika (1) streaming (1) street (1) Svájc (1) svájci (5) svájci frank (15) svájci jegybank (1) Synergon (1) szabályozás (1) szabálysértés (1) szakértői vezetés (1) számla (7) számlavezetés (1) számlavezetési díj (1) származtatott alapok (1) Szebeni Dávid (1) szegénység (2) személyi jövedelemadó (1) személyi kölcsön (1) Szentendre (1) szépségipar (1) szerencsejáték (1) Szerencsejáték Zrt. (1) Sziget Fesztivál (1) Szijjártó Péter (1) szilikon-mentes (1) Sziriza (1) SZJA (1) szja (1) SZJA bevallás (1) Szlovákia (1) Szlovénia (1) szocpol (1) szolgáltatás (1) szórakoztató elektronika (1) Takarék (1) takarék (1) takarékoskodás (1) takarékpont (1) takarékszövetkezet (3) takarékszövetkezetek (1) takarék csőd (1) támogatás (4) támogatott lakáshitel (1) tanács (6) tanácsadó (2) tandíj (2) tandíjmentes (1) táppénz (1) társadalmi egyenlőtlenségek (1) társadalom (2) társadalombiztosítás (3) Tarsoly Csaba (1) tartalék (1) tartós befektetési számla (1) távközlési szolgáltatók áfafizetése (1) taxi (1) Taylor Swift (1) tech (1) telefonadó (1) telefonos ügyfélszolgálat (1) telek (1) telekommunikáció (1) The Global Goals (1) THM (2) thm (2) tippek (4) Tokaji (1) tőke (1) tőkemegtérülés (1) tőkeszámla (1) tőketartozás (1) tőkevédett (1) tömegközlekedés (2) törlesztés (8) törlesztő (1) tőzsde (9) trafik (4) trafiktörvény (1) tranzakciós adó (6) tranzakciós illeték (4) Travis Kalanick (1) tulajdon (1) tusványosi beszéd (1) Twitter (1) Uber (3) üdülő (1) ügyfelek (1) ügyfélszolgálat (1) ügynök (5) ügyvezető igazgató (1) Ukrajna (3) ukrán válság (5) Unió (1) uniós támogatás (1) unortodox gazdaságpolitika (1) USA (5) USA 2016 (1) USA elnökválasztás (1) USA kitiltási botrány (1) üzemanyagár (1) üzlet (2) üzleti negyedév (1) uzsorás (1) vagyomtárgy (1) vagyon (2) vagyonosodási vizsgálat (1) választás (1) vállalat (1) vállalatfelvásárlás (1) vállalati kultúra (1) vállalkozás (9) vállalkozói zóna (1) válság (17) válságkezelés (1) váltás (1) valuta (1) valutaalap (2) vám (1) vámmentes (1) varga (1) vásárlás (2) vasárnapi nyitva tartás (1) vasárnapi zárva tartás (1) vasember (1) végtölesztés (1) végtörlesztés (24) versenyképesség (1) vésztartalék (1) veszteség (4) vezetési stílus (1) vezető (1) Vida Ildikó (1) viktor (1) Világbank (1) világbank (1) visszaesés (1) vizitdíj (1) wall (1) wash trade (1) webbank (2) wizzair (2) Wonder Woman (1) Yellen (1) Ynon Kreiz (1) zeneipar (1) zöldbank (1) zöld bank (1) zöld számla (1) Címkefelhő

Ír úr számol

Az elszámoltatási kormánybiztosnak köszönhetően a kormányzati retorika ellenére az elmúlt évtizedekhez hasonlóan ismét békaperspektívából ülhetett tárgyalóasztalhoz a magyar fél a külföldi befektetőkkel. Már csak azt kéne tudni, hogy ezt a kárt ki fogja nekünk kiszámolni. Azt, hogy ki fizeti, azt persze tudjuk. Mi.


Ír úr ír – megy a szóvicc irodalmár körökben. Az elmúlt napok reptéri eseményei alapján azonban a mondás inkább így járja: ír úr számol – és tárgyal! Mi meg persze beleegyezünk, és fizetünk –  majd mindezt titokban tartjuk. Csakhogy most lett volna esély egyszer az életben okosabban is megfogni a dolgokat – ha már újszerű megközelítésről, magyaros virtusról és unortodox gazdaságpolitikáról van szó a nemzet szent érdeke szerint.

A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán. 


Amennyiben tetszett a bejegyzésünk, kövess minket a Facebookon!


Címkék: ryanair malév Írország Michael O’Leary

A bejegyzés trackback címe:

https://penzkerdes.blog.hu/api/trackback/id/tr354089300

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Malév: Élt 66 évet 2012.02.10. 19:30:46

A tumblren természetesen mi sem lehetne más a téma, mint a Malév leállása. Mi úgy gondoltuk, hogy egy képpel megemlékezünk róla, de az Internet hajthatalan. Tehát bátran ki lehet jelenti: Mém indult a Malév csődje kapcsán.

Trackback: Exkluzív: az Orbán elleni puccskísérlet hiteles története! 2012.02.10. 09:50:42

Három lábon álló puccskísérlet zajlott ellenem, amiben benne volt a CNN is – többek között erről beszélt Orbán a Fidesz frakcióülésén....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szárnyakat adtak vágyaiknak

Új kifizetőhellyel lepi meg magát a kormány, „megújítják” a légiközlekedést is

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1592_szarnyakat_adtak_vagyaiknak
Ez a bóvli kormány újabb "nemzeti hőstette".
Engedi tönkre menni a Malévot, majd megtámogat egy külföldi légitársaságot a polgárok pénzén.

Hazudnak, lopnak , csalnak mint a szocik, csak ezek fehérgallérosak.

Talpra magyar, a románoknak, egyiptomnak... sikerült, készülj a kormányváltásra.
kellene egy kis vizsgálódás onnantól, hogy megvette abrakovics, meg aztán költő magdolna és újra mi a malévot, hogy ki mennyit szakított a pénzünkből, mert itt egy milliárd, ott fél, amott kettő és csoda, hogy kölcsönből döcög az ország?
Kis pénz, kis kenőpénz, kis párttámogatás (BKV).
Nagy pénz, nagy kenőpénz, nagy párttámogatás (Máv).
Még nagyobb pénz, még nagyobb kenőpénz, még nagyobb párttámogatás (Malév/...utód).

Mit kell ezen csodálkozni?

És persze nem véletlen az, hogy titkos a megállapodás. És persze azt is mindenki tudja előre, hogy 2-3 év múlva a RyanAir állami támogatását is vissza fogja fizettetni az EU. (Persze O'Leary úr addig meg fogja találni ennek elkerülési módját. Hogy átnevezi a céget, vagy kreatív könyvelési módokat talál rá, mindegy.)
Ezt nem értem, hogyan lehet egy nemzeti kormánynak hazaáruló módon a gaz külföldi kapitalistát pénzelni. Vagy egyáltalán nem a nemzet, nép, szentkoronából eredő érdekeit védik a fijúgg?
@OkoskaTo:rp: Nekem kimondottan az az érzésem, hogy arra játszanak, hogy minél több elmeszelt, fizetésköteles balhéjuk legyen, amit utána extra adó módján behajtanak azon a néhány szerencsétlenen, aki nem tudja megúszni az adózást.
@Selmeczi a buta, rusnya szőke nő!: "Engedi tönkre menni a Malévot, majd megtámogat egy külföldi légitársaságot a polgárok pénzén"

A sok marha meg "nem leszünk gyarmat" felirattal kimegy fidesszel szimpatizálni... Amit a fidesz csinál minimum ambivalens, de én inkább keszekusza döntéseket és totális zavarodottságot, kapkodást látok a kulisszák mögött, az egyetlen tiszta cél, megintcsak pártérdekek a prioritási listán.
Szegyen es gyalazat! A Ryanair lett a "nemzeti legitarsasag", az adofizetok penzen. Kivanom, hogy az elvtarsak csak FR jaratszamos repulokkel utazzanak.
Esetleg az is benne van a titkos megallapodasban, hogy 65 ev felett ingyenes?
Undorito tetves banda...
@Бабаяга: "hogyan lehet egy nemzeti kormánynak hazaáruló módon a gaz külföldi kapitalistát pénzelni"

Úgy hogy a fidesznek semmi köze nincs a nemzetihez, saját maguk szerint nemzetiek csak. A fidesz, amióta létezik egy ilyen mindenhová besimuló, (köpönyegforgató) modern vadkapitalizmus szabályai szerint játszó párt, akinél nemzeti érdekek az utolsó helyen vannak. Az egyetlen Nemzeti párt a Jobbik, ami markánsan képviseli az országot.
Na most akkor ez nem pont ugyanolyan támogatás, mint amilyent a malév kapott?
Feldereng emlékeimben Torgyán huszonéves légügyi szakértője... Ez az egész akkor már tartott, nemhogy elkezdődött...
Jajj! Nehogy valaki is azt higyje, hogy dr. B. Gyula kormánybiztos önjáró.Ő azt hozza nyilvánosságra, amit kell és amit engednek neki és akkor, amikor azt megengedik.Az iménti eljárása is érdeke volt valamilyen köröknek, ha nem is elsősorban a magyar adófizetőknek, és nem csak Mihael O'Rálinak.
"Lenyomta a Ryanair az államot is" bejegyzés egy Wizz Air "szurkoló" írása? Naivitásból nem foglakozik történet lényeges elemeivel?

(Wizz Air elleni bojkott,
ellenségem ellensége a barátom...)
Ez az ügy iskolapéldája a mindenkori kormányok dilettantizmusának. Hiába, kutyából nem lesz szalonna, trágyahordóból nem lesz soha üzletember. (itt most nem a becsületesen dolgozó földművesekre gondolok - vagyis nem főnévként, hanem melléknévként szerepel a trágyahordó). Ergo: gerincetelen, vagyontalan, félreiskolázott, korrupt disznókkal nem fogunk soha sem menni semmire. Mennyire messze is állnak ezek az általuk fetisizált Deák Ferenctől, Tisza Istvántól, Teleki Páltól stb. Nemcsak kvalitásban, hanem erkölcsben is...
az állam örül, ha van olyan cég, amely pillanatok alatt részben betölti a Malév hiányát. ad neki néhány milliárdot, miközben a Malév sokkal többe került. nem beszélve arról, hogy az Airport tulajdonosát is kárpótolni kell a kieső forgalom miatt. na ezt a kiesést is minimalizálni kell. nem született optimális megoldás, de ne feledjük, hogy Magyarország vonzereje sajnos sokat csökkent az elmúlt években.
@NotaBene: Mint ezt már a WizzAir ellen szervezett bojkottnál néhányan leírták, a RyanAirre több okunk lenne haragudni.
(És ha nem is közvetlenül a RyanAir szervezi ezt a kampányt, hát zavarni nem zavarja őket, így nem is áll érdekükbe tisztázni néhány kérdést.)

Egyébként meg azt hiszem, erre szokták mondani, hogy a repülés drága hobbi. Nekünk, adófizetőknek elég sokba volt a Malév, mint presztizshobbi.
We've got the cheap Irish bastard.
@OkoskaTo:rp: és még milyen sokba van más szocialista nagyvállalat máv, bkv és a fals nemzeti büszkeségből fenntartott finanszírozhatatlan elaprózott pár fős falusi iskolák "hálózata", néhányfős falvak önkormányzata, a mindenkori slepp államilag támogatott tanácsadói szerződései, túlbúrjánzott állami intézmények ésatöbbi ésatöbbi

egyébként meg biztos azt lesz majd a pártközpont iránymutatása a kommentelő fideszhadnak, hogy az írek támogatják a szabadságharcot, szövetségesek, rájuk nem vonatkozik a kapitalista kizsákmányoló jelző aka lex ryanair blablabla :D
Ha a könnyek felszáradtak, az érzelmek egy picit lohadnak, és képesek lesztek nem érzelmi kérdést csinálni a dologból, akkor, és talán csak akkor megérthetitek a dolgokat.

Megérthetitek, hogy a nemzeti pántlikával átkötött tízmilliárdok önáltatások, hogy a malév úgy volt szarkupac, ahogyan volt, hogy nincs már ilyen, hogy nemzeti légitársaság, és hogy Ti mint utazóközönség jártok a dologgal jól.

Megérthetitek, hogy több pénzt hoz a turizmusnak ez a döntés, és a pezsgő verseny, mint 10 formaegy, és talán egyszer ráéreztek a repülés igazi lehetőségeire is.

Mondjuk ha ilyen összefércelt okfejtéseken nőttök fel, mint ez a cikk itt fentebb, akkor erre nem sok esélyt látok.

Üdv Ryanair, üdv Wizzair,!
A Ryanair 2 millió utasa nagyjából 5 millió szállodai éjszaka, csak áfája 10-15 milliárd forint. Butaság lenne bármilyen bevétel ellen ágálni, így a Wizz elleni bojkott is kifejezetten gazdaságellenes.
Budai úr- és a jelenlévők családjai meg 5-10évig ingyen repül a Rájenerrel...de jó üzletet kötöttünk, juhé!
Megfelelő helyre, megfelelő kenőpénzt adtak és a kormány már előre odaadta nekik a légitársaságunk helyét. Szerintem ezért, és szánékosan vitték csődbe a céget. Ugyanis a megmetési ütemtervét még Oszkóék elkészzítették, együttesen dolgozták ki Varga Mihállyal. Ezért nincs most a szocikra kenve a csődbe menetel, mert akkor borulna a bili!
haha büdös ír alkoholisták is kedvükre szívatnak. már ez megérne 20 év börtönt az illetékeseknek. az íreket ismerve röhögve fognak innen elhúzni amint felmarkolták a pénzeket és lejár a szerződésük. szégyen!!!

az ír gázoló kiadatásában lennének ilyen hatékonyak a nyomorultak
Valamit lépni kellett, és ez aránylag a legjobb, amit lehetett. Ha a Wizzairt támogatják meg, akkor megint nem lett volna verseny. Egyébként a támogatás nem örökre szól, majd ha már helyre állt a helyzet, abba lehet hagyni.
Most a csapokból is Némethné miniszterasszonynak kellene folynia. Van ő egyáltalán? És hol? És mit csinál? Gubbaszt?... Már több javaslatot, tervezetet le kellett volna raknia.
Budai úr meg egy kész röhej. Egy buta buzgómócsing. Sem esze, sem taktikai érzéke, sem a haza iránt érzett felelősség nem dolgozik benne, amikor dicsfénytől övezve szinpadra lép, s belefog a fröcskölődéseibe. Lehet, hogy igaza van, nem tudom. De hogy meggondolatlan, az biztos. Azokat a számokat, záradékokat kellett volna titkosítani azonnal a külföldiek elől, amelyek alapján romlik a tárgyalási pozíciónk. És nem azokat az információkat, amelyek alapján a cehhet majd az adófizetőkkel akarják megfizettetni. Megegyezhetnénk: CSAK azért fizetünk adót, amiről tudjuk, hova megy! Amit letitkosítanak, az állami mutyizást takar szinte minden esetben. Azt meg fizesse, aki csinálta.
Biztos hogy szívatás?
A malév, mint azzal büszkélkedtünk, tranzitutasokkal tömte meg a repülőteret, akik jöttek és rögtön mentek, a Ryanair viszont ugyanennyi turistát igér, akik itt alszanak, itt fogyasztanak, hírét viszik hazánknak.
Melyik ér többet?
@Bónca: hülye vagy. mintha ez a kormány pofázott volna egymillió munkahelyről és népnemzeti érdekekről. a malév magyar brand, ha már olyan kemények mint 100 napos teveszar, most megmutathatták volna, hogy kell a sarkukra állni és megmenteni. de ezek csak akkor tunak keménykedni, amikor a kisemberek megélhetése múlik a döntéseiken. máskor nem.
@Airgüzü:

Budai úr, valljuk be, egy buzgó ánuszfényesítő, ez is a megbizatása.
Hát, ekkora balekokat, mint a magyar hozzá nem értő senkik!

Mikor először meghallottam, hogy ez a nagyon hüje Budai már 1000 milliárdról beszél, azt hittem szívszélhűdést kapok. Hát nincs ember, aki ezt a nagyon marhát agyonütné már?

Hiszen ha ilyen pillanatban előáll egy ilyen összeggel,
felfelé srófolja a veszteséget, akkor biztos, hogy valóban ki is kell azt fizetni, vagy ha épp nem is annyit, kicsit kevesebbet, de fizetni kell. Ilyen az üzlet! S ilyen felfuvalkodott senkik mint orbán meg seggevége budai ilyen "üzleteket" tud csak kötni. Mi meg fizessünk. Ó, de agyon csapnám mindkettőt...ha ugyan lenne agyuk!
@preddy: te oda és azért mész, ahová ocsó a repjegy?
nem azért mész valahova, mert tengerpart, kultúra, fesztivál stb?

a nagy hangon beharangozott 2 millió túrista: hiszzük, ha elmentek már.

ha meg nem jönnek, az írek úgy húznak el, hogy a por se marad utánuk, ezt tegnap el is mondták világosan (85% alá esik a kihasználtság, mennek, semmiben sem kötelezték el magukat).

hurrá.
Hát igen, Ryanairtől függetlenül is teljesen értelmetlen lépés volt nyilvánosságra hozni, hogy szarban vagyunk.

@preddy: azt majd a statisztika megmutatja. mivel bázist tesz ide a Ryanair, ezért ez továbbra is kiutaztatás lesz, nem pedig beutaztatás. BUD-XXX-BUD és nem XXX-BUD-XXX
@punpa: jaj, te is ezt nyomod. ez kiutaztatás lesz, nem beutaztatás. ha 5 millió éjszaka, és 15 milliárd, akkor ennyi megy ki az országból.
@Jankove:
"vadkapitalizmus szabályai szerint"

MUAHAHHAHA MUAHAHHA MUAHHAHA monjda a kommunista jobbik szavazó

Vona Gábor:
"ÓÁÁÁÁ ÓÁÁÁ A leptopom nem bírja a hosszú üléseket, vegyen nekem az állambácsi pótaksit, mert hithű kommunista elvtárs módjára én nem tudom magamnak kigazdálkodni"

Hahaha.. a jobbikot a zsidók pénzleik.. szerinted miből volt pénz Magyr Járda egyenruhára? :D
újabb tipikus magyaros fordulat az ügyben, én már semmin sem csodálkozom...

semmivel sem jobbak, mint a szocik voltak... csak még nagyobb a pofájuk is hozzá...
@Cinikus Lajos: Igen lépni kellett volna! Volt rá másfél év, és le volt téve a menetrend, aminek a kidolgozásában Varga MIhályt is bevonták Oszkóék. Mit gondolsz, miért nincs az előző kormányra kenve a csőd, mert akkor esetleg kiborítanák a bilit, és nyilvánosan kiderülne, hogy mindenről tudomásuk volt, és ők mulasztottak el intézkedni. Persze abból az ütemterv végrehajtásból a zsebükbe semmi sem jutott volna, nem úgy, mint most az írektől!
Ló...t a Ryanair popójába, nem állami támogatást. Működjön csak piaci alapon.
@KopaszMercis: Nézz kevesebb tévét, nem tesz jót a pszichének.
"Hogy persze ez a magállapodás is titkos, mint a Gyurcsány-féle repteres."

De könyörgöm, ha volt ilyen megállapodás, akkor a csődbevitelnél nem számoltak vele??? Vagy mi a pék van?
@TrueY: ezt én se értettem... nem előtte kellett volna elolvasni? vagy mégsincs? vagy megérte nekik így is, mert vmi nagy mutyi van a háttérben, velünk balekokkal meg kifizetik az 1000 milliárdod? vagy azért érte meg, mert leültethetik a Fecót végre, miután Sukoró ügy megbukott?
@Jankove:
Semmi TV-t nem nezek.. foleg nem magyarul. Primko szaroknak valo az, ami csak magyarul erheto el ;)

Sosem birtam a nektek valo kommunizmust..
@Bónca: neked is: attól fognak jönni a külföldi túristák milljói, mert ócsó a repjegy? nézz szét, ember, sehol egy tenger, sehol egy hegy, Bp egyre lepukkadtabb...

vagy annak örömködjünk, hogy a magyarok külföldre mennek üdülési pénzt költeni, ahelyett, hogy itthon költenék el?
@gyongyi70: hát, oda is megyek, ahová olcsó a repjegy :-) emberek már hobbit csinálnak abból, hogy (pl a ryanairnél) 1 eurós jegyekkel kis európai körutakat tesznek. mert ha állomásonként egy budapesti villamosjegy árából tehet az ember mondjuk egy budapest-tallinn-párizs-barcelona-róma-frankfurt-budapest kanyart, akkor nem bánja, hogy egy-egy helyen akár csak pár óra, egy kis belvárosi séta, kávé, nézelődés, egy múzeum, mozi, ilyesmi adódik. szóval így elmennék egy hosszú hétvégére akkor is, ha egyébként nem terveztem akkorra semmit :-) ha meg konkrét úticélom van, levadászom az olcsóbb lehetőségeket. te nem? csak mert a tengerpartra is mennek olcsó gépek :-)
@Jankove: "Az egyetlen Nemzeti párt a Jobbik, ami markánsan képviseli az országot."
Aha, persze. A Jobbik aki készséggel lefeküdne az oroszoknak, sőt az irániaknak is. Keresztet állítgatnak hót ateistaként, szentkoronáznak és közben az országra szabadítanák a szélsőséges muzulmánokat meg az éppen ortodox köntösbe bújt posztkomcsikat. Ők is csak szájkarate szintjén nemzetiek.
@gyongyi70: de úgy látszik, lepukkadt helyen is szeretnek bulizni :-) és a csajok! ajjaj, az is számít ám ;-)
@windex: és mint ilyen, egy kávéra beugró túrista, mennyivel lendíted fel a célország gazdaságát?

nem, én nem, lévén két kisgyerekem, velük egyelőre maradunk belföldön, ha meg külföld, akkor "kötelező" úticél a férjem hazája, ahol van tengerpart is.
@Бабаяга: hát ja, ahol hiányzik a kultúra, annak ismerete, a biztos ízlés, és dúl a pátosz, méltóság helyett a suttyó melldöngetés, abból nem lesz nemzeti. csak tiszta forrásból, ugye :-)
@Bónca: "Megérthetitek, hogy több pénzt hoz a turizmusnak ez a döntés, és a pezsgő verseny, mint 10 formaegy"

Igen, így beszél az, aki csak 1 lépéssel előre gondolkodik. Azt viszont nem látod, hogy megint gólt kaptunk hazai pályán, méghozzá elég undorító gólt, a hálót is kiszakította. A malév elvesztésével, amellett hogy nemzeti ikon volt, elbuktunk egy belföldi piacot, egy magyar kézben lévő vállalat helyét megint külföldi veszi át, annak minden hozadékával, hátrányával. A függetlenség helyett ezen a területen is újabb seggeket kell nyalnunk, késöbb a mézes hetek után jön a kiszolgáltatottság, és jönnek a diktátumok. NEM EZ MEGY HÚSZ ÉVE MINDEN FRONTON? Nem ebben vergődik az ország? Eladunk privatizálunk, külföldi kézbe adjuk a gyeplőt, aztán kétségbeesve rájövünk, hogy szar bartelt kötöttünk, de visszacsinálni sosem lehet, és sosincsenek felelősök, az elvesztett piacot pedig nehéz visszaszerezni. A gazdaság megjavítását ott kellene elkezdeni, hogy a megmaradt, magyar tulajdonban lévő cégeket, -mégha szarul működnek is-megtartani bármi áron, és inkább a fejlesztésbe tolni a pénzt, mint kidobni az ablakon. Egyébként a kedves EU rajongóknak egy újabb ébresztőpofon lehetne ez az ügy. Persze, akik az EU-ban látnak még rációt, és perspektívát, azok mind önző materialista faszkalapok, akik az anyjukat is zaciba dugnák újabb három hónap jólétért, meg egy görög nyaralásért...
@Бабаяга: Mintha az ATV-t hallgatnám.
@windex: és, milyenek a csajok tamperében? :-)
1, MALÉV
2, MÁV
3, BKV
4, Volán társaságok

Az elsőt elég tisztességesen elintézték, ideje volt. Most már várom a többit. Ha tényleg megtörténik mind a négy, én pezsgőt bontok :) Ki emlékszik az Austrian Airlines, a Swissair, a Sabena csődjeire? Működnek légitársaságok hasonló néven azokban az országokban? Működnek. Ne nyávogjunk, a Malév egy pénztemető volt, a mi adónkat füstölték el, és soha nem voltak nyereségesek.

ÉS folytathatjuk az egészségügy, oktatás karcsúsításával... Mennnyi érdeksérelem...
De meg kell tenni, akkor fog rendesen működni az ország, ha egy rakás fölösleges ballasztot ledob magáról...
bocsi, a Malévre értettem, hogy soha nem volt nyereséges.
@gyongyi70:

1. nem a célország gazdaságának fellendítéséről szólt az előző diskurzusunk, ugye :-)

2. egy kávé is pozitív mérleg, még ha kis egység is. meg aki kávézik, az másra is költ, nemde? még ha apróságokra is, de költ. úgy életszerű, meg az utazó pszichéje így működik. azt a pénzt, amit itthon költ el egy péntek-szombat esti buliban, azt akár épp rigában is eltapsolhatja. csak hát a légitársaságok jegyei drágák. a fapadosoknál viszont lehet ilyen gombértékűeket is találni. jó kis kaland összevadászni akár egy kétállomásos kis kiruccanást is, és mondjuk pénteken párizsban, vagy cardiffban csörögni, szombat este meg madridban. ja, és nem csak prolibunkók jönnek. találkoztam házaspárral, 3 napra jöttek, csak mert érdekesnek tűnt a térképen bp és környéke. és nem mellesleg remekül érezték magukat itt, a "lepukkant" budapesten :-)

3. nem is mondtam, hogy mindenki. azt mondtam, van, akinek ez a passziója. nem állítottam nagyobbat, mint ami a kezdő mondatod cáfolatához elég volt :-) hogy jön ide érvnek a két kicsid, meg a férjed tengerpartja? más kérdés, hogy sárgulok, nekem nincs ilyen jó partim, az én csajomnak csak kukoricaföldje van, az is kicsi. na jó, cseresznyefája is :-) mondjuk az is megér egy misét :-)
@kertesz:
Működnek légitársaságok hasonló néven azokban az országokban? Működnek.

Ez a lényeg. Nálunk meg nem.
@kertesz: én emlékszem! :-) te, ha téged olvaslak, úgy érzem, tulajdonképpen tudatosan nullázták le a malévet. mekkora ötlet! :-)
Senkit sem szeretnék védeni, de itt inkább arról lehet szó, hogy éppen az új fél beszállásával nem kell kifizetnünk az említett kártérítést - ami egyébként iszonyatosan sok pénz, sosem nyögné ki az állam (a munkanélküli polgárok). Mindettől függetlenül a bedöntés meggondolatlan, de őszintén szólva kétségtelenül szükséges döntés volt, amit évek óta csak halogatnak. Lassan rá kell ébredni, hogy a verseny-környezetben életképes, de állami tulajdonban vastagon veszteséges cégekre ez vár. Ezért kell kikényszeríteni a pazarló cégekből (BKV, MÁV) a gazdaságosabb üzemet(a közösségi közlekedés egyébként a világ egyetlen szegletében sem önfenntartó).
Szóval sokat kell rá költeni, de még mindig kevesebbet, mintha továbbra is támogatnánk egy életképtelen, régi csökevény kényszer-lélegeztetését.
@gyongyi70:
Tengerpartunk nincs csak egy elhanyagolt Balatonunk, a vendégfogadás még mindig a lenyúláson alapszik, kultúránk pedig nem mindenben multinacionális, nyelvünk elszigetelt, nyelvtudásunk csekély!
Az országimázs népszerűsítők pedig jobb ha nem hülye taxisofőrt reklámoznak külföldön, egy szál gatyában, hanem mint a csehek és a románok a szépségekre hívják fel a figyelmet...
@Jankove: Az meg mi? Nem te javasoltad az előbb valakinek, hogy ne foglalkozzon annyit a médiával?
Egyébként én azért támadom a te kis liblingjeidet (dafke egy igazi pesti zsidó kifejezés, bár nem vagyok zsidó, legfeljebb nyelvész), mert szájukra mernek venni olyan értékeket, amelyek nekem fontosak. Ugyanakkor a tettek szintjén pedig mindezt megcáfolják. Szóval farizeusok egytől-egyig. (Tudod, ők is zsidók voltak, igazából jogászok, hiszen a törvényt magyarázták.)
@Jankove:

Tárgyi tévedésben vagy! Seggeket itthon kell nyalni elismerésért, máshol ugyanezt munkával kell elérni...
@is:

2,3 millió magyar utast kiutaztatni? Kapj a fejedhez mielőtt leírod... :-)
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Oszko menjen a k.. anyjaba, az MSZPnek 8 eve volt hogy rendbetegye a Malevot de balfaszok voltak hozza, most akkor ne dumaljanak, hogy volt terv.
@OkoskaTo:rp: Nem kell visszafizetni, a marketingtámogatás megengedett. Csak a veszteséget nem lehet finanszírozni állami pénzen.

Azt hallottam, hogy 3 milliárd körüli az összeg.
@STX Joe:
Csődbe vitte? Nem...
Ki vitte csődbe?
@gyongyi70: Tök érthetetlen. Számomra, aki nem látja a teljes képet. Meg azt sem értem, hogy a nyereséges teherszállítást miért kellett bukni hagyni?
@STX Joe: Mikor is volt Oszkónak 8 éve? Mettől-meddig volt ő a pénzügyminiszter? Ne keverjük Oszkót, az MSZP-vel. Az MSZP-nek lett volna 8 éve, de nem Oszkónak! A Fidesz mit tett másfél év alatt? Ha jól emlékszem ennyi ideje volt Oszkónak is, csak neki nem adtak végrehajtási tervet a kezébe!
@STX Joe:...mellékesen nem ártana kitenni az ékezeteket is, mivel a magyar nyelvben azok is volnának!
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Ja, bocs, Oszko csak annyit tett, hogy az EU torvenyeket tudatosan megsertve 2010 elejen adott vagy 20-30 milliardot a Malevnek.

Unios jogot sertve!
@STX Joe: Oszkó nem volt ott 8 évig..
A fapadosak nem tudom mitől olcsók, valahogy mindig olcsóbbra jön ki, ha hagyományos légitársasággal megy az ember. A jegyár lehet 1Ft egy irányban, de mire minden elképzelhetőt ráaggat a jegyárra, addigra drágább lesz, mint a nem fapadosok. Az 1 napos városlátogatásnak amúgy sincs semmi értelme, csak azért, hogy valaki elmondhassa, hogy 3 városban járt a hétvégén.
Mindemellett sokszor idétlen indulási időpontokkal, idétlen repülőterekre.

A MALÉV-et és a hagyományos légitársaságokat nem tudják pótolni ezek.

Nagyon nagy kár a MALÉV-ért!
@Bónca: ez persze mind igaz,csak csodálkozunk,mert eddig nem éppen piacbarát volt a kormány kommunikációja.
Meg sejtünk még mögötte egy kis szarkavarást, mint általában.
Na, elértük hogy Európa legtrógerebb, leglehúzósabb, gusztustalan légitársasága a Bp-ről indított legtöbb járat üzemeltetője. És még repülnék is velük, ha a debreceni reptér kifutópályája 5 méterrel szélesebb lenne (ennyi volt az igényük, ezért nem jöttek Debrecenbe), és ez a sok járat (vagy egy részük legalább) onnan repülne. Külföldön élő debreceniként most még jobban szeretem a Lalit, aki nem volt hajlandó ennyit beruházni (biztos nem kapta meg a 10 %-ot)...
@STX Joe: Amíg nagyon félre nem értenél, nem védem én egyiket sem. Az elmúlt 21 év ősszes politikusát szívből utálom, mert nem voltak mások, mint hazug, harácsoló tolvaj banda. Oldaltól függetlenül.
@windex: kezdem a végén: nem tartozik ide, csak mivel megszólítottál, válaszoltam.

arra próbáltam ráviéágítani, hogy ettől nem fog igazán fellendülni a túrizmus

aki "rendes" vendégnek jön, itt tölt 1-2 hetet, költ szállásra, étteremre, az nem a fapadosok vonzereje miatt teszi, aki meg csak azért kukkant be, mert tök olcsón ide lehet jönni, nézzünk szét Pesten, az nem költ többet, mint egy hétvégén a koleszban ragadt egyetemi hallgató
@Schneider2: a pénz a makévtől a magyar költségvetésnek járt

csak mert annyiszor olvastam, hogy az eu-nak kellett volna fizetnünk. (ha te nem így értetted, bocs!)
@Lui_00: Nekem meg mindig drágábbra jön ki a hagyományos légitársaság.
Oszkót leszedte a sakktábláról (bástyát ütött). Ez kicsit késôbb, amikor a piac magától betölti a réseket, már nem mûködött volna ilyen hatásfokkal. Most forró minden, ezért nemhogy nem várhatott Budai, ellenkezôleg, most kellett mindent összeönteni, és még kavarni egyet rajta. Eddig is kérdéses volt, hogy Bajnai beszáll-e 14-ben, ez most eldôlt (18-ban meg már nem kap vízumot:) Ez minden pénzt megér neki, hiszen a többiek csak gügyögnek a homokozóban. És, ha neki igen, akkor Lászlónénak is, Tisztelt Bíróság!

Hogy a Ryan mire megy a kamu desztinációival, és 2-3 év múlva esetleg megint elhúz, nem gond, majd akkor megoldja. Az meg, hogy pontosan milyen záradék volt, mennyirôl szólt valójában, tényleg életbe lépett volna-e stb., innentôl nem érdekes. Indifferens!
Napról-napra élünk ...
Nem nyitok vitát:) Lehet nem egy helyre repülünk.
Szerintem bármilyen újjáalapított MALÉV veszteséges lenne/lett volna, már a Bajnaiéknak be kellett volna dönteni. Annak nincs értelme, hogy azért tartunk életben egy veszteséges légitársaságot, hogy azzal életben tartsunk egy veszteséges repülőteret. Így kétszer fizetünk ugyanazért.
És ha már valakit támogatunk,hogy ne dőljön be a reptér, miért nem a magyar tulajdonú Wizzairt?Csak nem ellenük folyik a hadjárat?Inkább egy ír?
Aki mellesleg igen agresszíven egyből rátámadt a Wizzairre,mért pont ő a nagy vetélytárs?
@Lui_00:

Madridba 126 e lett volna a jegyem Malévval, Wizz Air-rel, mindent bele számítva 40 e. Kis különbség - nem?
Sok bába közt elvész a gyerek.
Annyi miniszterünk/államtitkárunk stb. van, hogy nemcsak, hogy mi, hanem ők sem tudják kinek mi a feladata.
@gyongyi70:

Arról nem is beszélve, hogy részletben is kérhették volna a visszafizetést!
Tavaly 6 mrd volt a nyereség, 20 év alatt vissza is fizethették volna...
Rosszkor vetted és rossz helyen:)
Szóval, látom már előttem is írták, de arra szeretnék választ kapni valakitől, hogy miért azokat a piszkos külföldieket kellett támogatni akik csak kiviszik a hasznot az országból, akkor amikor nekünk is van (még) saját fapados légítársaságunk. Segíti a kormány az íreket, hogy kinyírja a magyar légitársaságot? Ez számomra nagyon érdekes, amikor mindenből az dől, hogy vegyük a magyart, mert ezzel támogajuk az ország fejlődését. Ezek szerint mégsem az ország fejlődése a cél?
@STX Joe: az uniós jogsértést ugye a fidesz baromságainál is ilyen elánnal kifogásolod. ugye??? :)
@xylu: ezt a nagy honvédő fideszbagázstól kell megérdeklődni, hogy mi az aktuális pártpropaganda ehhez ;-D
@STX Joe: Tudod Oszkó, 2010-ben csak megmentette a csődtől, adva még egy lehetőséget a MALÉV-nak és az új kormánynak. ENNYI.
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Mit gondolsz? A Demján a nyereségét itt hagyja?
Mennyit pókerezett el külföldön?
@Homo Homini Lupus: Nem önjáró, hanem főnökei primitívek, nem értenek semmihez. A neten sok gazdasági oldalon olvashattuk a hírt: "a kormány csak a Malév pénteki leállása után döbbent rá, hogy milyen költségvetési következményekkel kell szembenéznie...." Miért nem kérdezték meg hamarabb a III.éves közgáz-hallgatókat? Budai szereplésében is csak arra figyeltek, milyen jó ötlet ezt is a nyóccévre fogni, gazdasági következményekkel soha nem foglalkoznak, csak a vélt PR-előnnyel, pedig már a Kósa-Szíjjártó nyilatkozat óta rájöhettek, hogy a világ nem hülye.
Olyan versenytorzító praktikákat láttunk, ami miatt úgy gondoltunk, hogy élünk a törvény adta jogunkkal és egy Európai Bizottsági vizsgálatot kezdeményezünk
@preddy: Tisztában vagyok mindennel, pontosan ezért utálom a kétszínűséget.
@STX Joe: Oszkó ezt a pénzt az EU-val egyeztetve adta 2010-ben a Malévnek, vállalva a reorganizációt (l. Alitalia). Ezt a Fidesz nem teljesítette, emellett többször adott 5-10 Md-ot, amit a Malév a konkurencia alá ígérő akciókra fordított. Ez utóbbi borította ki a bilit, mert ez már a versenyszabályokat szegte meg.
@jazzcool: Csak akkor azt magyarázd meg, a Ryanair miért jelentkezett be már két héttel a Malév csőd előtt, csak nem súgott valaki?
@Cinikus Lajos: igazad van, az új Malév is veszteséges lenne, túl kicsi a mai versenyben. Bajnaiék 2010-ben nem dönthették be a Malévot, ők csak 1 évre vállalták a kormányzást és ekkor döntéseiket csak a Fidesszel együtt hozhatták meg stratégiai kérdésekben.
@xylu: Wizz Air vezér válasza a "Sokat támadják amiatt, hogy volt Malév-vezérként feljelentette a céget" megjegyzésre: Olyan versenytorzító praktikákat láttunk, ami miatt úgy gondoltunk, hogy élünk a törvény adta jogunkkal és egy Európai Bizottsági vizsgálatot kezdeményezünk. index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/10/varadi/)
Ezek után a magyar kormánynak tényleg a Wizzairt kellene támogatni?
@NotaBene:

Nem, hanem a csalót! Legalábbis ennek a kormánynak...
@balfék: a malév csődje nyílt titok volt, csak a pontos dátum volt kérdéses. de a ryan pár héttel korábban csak néhány, teljesen mellékes desztinációkkal tért vissza. most pedig több mint 30 helyre repül majd. a ryannél a főnök -MO'L - egyedül hozhat döntést, azaz nem gond náluk a villámgyors reagálás.
szóval én nem látok semmiféle összeesküvést.
@Бабаяга: nemzetiek ők, nemzeti szocialisták.
Mondjuk biztos az én bajom de én ezt nem értem.

-A repülőtér a helyén marad? Igen.
-Hány MALÉV gép volt? (a hírportálok szerint valami 12-öt vittek vissza a lizingbeadónak volt még mondjuk mégegyszer ennyi akkor legyen 24 gép) 20-24?
-Lesznek új járatok a MALÉV gépek helyére? Persze hogy lesznek, gyakorlatilag mire a kormány megértette miről van szó már felosztották a MALÉV piacát - gyönyörű volt a gyorsaság. a 20-24 gép járatainak 3/4-ét szerintem simán még aznap elvitték, hogy befuccsolt a MALÉV.

Akkor már megint mégis mi a jó büdös francért fizetünk mi a RyanAir-nak mikor az kéne, hogy fizessen nekünk...????

Szerintem nyárra akkora lesz a forgalom mint volt. Mi a francért fizetni??????? /hogy fizetni kell a reptér üzemeltetőjének pár hónapig? meglehet. És? Leült valaki számolni?/
@chipanddale74:
Á, ugyanmááár.
Ég és föld a különbség
Azt a támogatást kizárólag a Malév kapta.
Ezt a támogatást kizárólag a Rynair kapja.
Látod, hogy nem azonos!? Mások a betűk.
Naugye.
@xylu: miért lenne magyar? azért mert a vezetőségben van 3 személy, aki tud magyarul? minden munkavállalójuk külföldre van bejelentve vagy éppen a jersey-szigetekre. magától a cégtől közvetlenül nem sok pénzt lát az állam. meg végül is a wizzair jelentette fel a malévot, hülyén néznek ki, ha őket támogatnánk.
Amúgy meg tök hülyék.
Ki kell fizetni azt az állítólagos 1000milliárdot és még aznap 1000milliárd egyszeri különadót kivetni a magyarországi nemzetközi légiforgalmi kikötőket tulajdonló/üzemeltető/akármilyenalaponisvan cégekre. Egyenleg nulla, még csak meg se kell mozgatni egy fillért se. Kész.
Nem tom miért pont ezen kezdik el a szégyenlősködést, eddig nem voltak beszariak ha önérdekrő volt szó.
@Dr. Jofiu, PhD, FYI, ASAP, Etc.: ügyes:-) csak nem vagy vmi kormánytanácsadó?
@NotaBene: @Yumurdzsak:
Bálványszobrom ne hagyj el, hát már megint itt tartunk, hogy az a fasz aki szól a jogtalan dolgok miatt, nem az aki elkövette?
Beszarok a logikán.

A wizzair nem érdekel egyébként, ne kapjon támogatást, az se, csak ez a logika, ez mindíg lenyűgöz....
@gyongyi70: Még nem, de már sokat tanultam. Azt mondod ideje jelentkeznem?
@Dr. Jofiu, PhD, FYI, ASAP, Etc.: bocs ez igazából nem az én logikám, hanem a zembereké, akkor ez a logika lenne minden második kommentben
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: "hogy miért azokat a piszkos külföldieket kellett támogatni akik csak kiviszik a hasznot az országból,"

Ha már milliószor felmerül megkérdezhetem, hogy az OTP nem kevés külföldön lévő bankja hová adózik? És miből vették? A MOL kirendeltségeket? A CBA több ezer határon kívüli boltját?

Tehát konkrétan mi a görcsöt jelent a "kivitték a hasznot"?
preddy :
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ de drágán mész!!!

Én Madridba 10.000ért megyek Ryanair-el!!
Ez is csak a figyelem elterelése... közben meg más fronton ugyanúgy folyik ki a pénz az államtól...
napimereg.hu/legujabb-bejegyzesek/bkv-premium-kifizetes
@Kompli: ..ezt ne tőlem kérdezd, hanem azoktól, akik állandóan ezekre a frázisokra hivatkoznak. Én csak a Fidesz állandó szövegére hivatkoztam.
@NotaBene: A kormánynak egyik légitársaságot SEM kellene támogatni. A Wizzairt soha nem is támogatta senki, a befektetők összeadták rá a pénzt, azóta működik, az elmúlt évben már 11 millió utast szállítottak.Jó üzleti tervük van, nagyon költségérzékenyek, kevés, de jólképzett munkatársaik,stb. A repülési piac is piac, én is sajnálom a MALÉV-et,de de már évek óta a szakadék szélén billegett.Lehet,hogy te jó néven vetted,hogy adóforintjaidat(az elmúlt 10 évben kb.400 millió eurót)öntött bele az állam,hogy csak a veszteségeket pótolja.Azaz a magyar emberek nagy része(akik soha,vagy évek óta nem utaztak vele)szponzorálta a MALÉV utasok jegyét,akiknek ráadásul nagy része külföldi...Az európai zabályozás szerint egy állam sem adhat pénzt légitársaságnak,nálunk minden évben milliárdok landoltak a MALÉV feneketlen költségvetésében.A piacon közben más légitársaságok nyereségesen működnek és adóznak,talán ezért kértek vizsgálatot az Európai Bizottságtól (mások is, nemcsak a Wizz).Szóval nem értem ezt az erős felháborodást a részedről.
@balfék: Dehogynem súgott neki valaki,biztos a Budai súgott neki.Marha jó,hogy nincs semmilyen záradék,csak ennek a díszpinty Budainak.Az se igaz amit kérdez.Ezért a húzásért,már biztos landolt a zsebébe egy kis lé.
Tisztelt blogíró!

Előtted a lehetőség, mert nagyon sokat tanulhatsz még az objektív írásról, amikor úgy rendesen körbejárhatsz egy általad választott témát. Mert ez, amit ide csináltál, eléggé felszínesen összefércelt valami.

Ha egy picit is tájékoódnál, tudhatnád, hogy európában - és a nagyvilágban - jónéhány kormány támogat így turizmust.

Mondok két példát, hogy érthetőbb legyen:
1. A Kanári-szigetek ingyen adja a repülőteret a légitársaságoknak, a Ryanairnek egészen biztosan. Teszi ezt azért, mert például egyébként nincs munka. Lehet a szigeteken banánt locsolgatni, körülötte halászgatni, csillagvizsgálót működtetni, és kész. Ennyi. Marha uncsi dolog. Az ingyen leszállás pedig levitte az árakat. A repülés olcsó lett, a hely jó, és évente pár tízmillió ember rákapott. Én is minden télen megyek, Ryanairrel kezdetben 20 euróért repültem 5 órát, manapság 30-40 körül megúszom. És ez mindenkinek jó: jó a zembereknek ott, jó az odamenőknek, jó a vállalkozóknak és jó a repülőgép-tulajdonosoknak is.
De ha egy picit beszélsz nyelveket, meglátod, az ex-yu aviation blogon, hogy az ex-jugoszláv köztársaságok is ezt az utat járják, mert kell a turizmus. És tudod, valami kezd ettől fellendülni.

Szóval arra kérlek tisztelt szerző, ha igazán művelt szeretnél lenni a jövőben, szállj fel egyszer egy fapadosra, nézz körül a nagyvilágban, ls érezd jól magad.
Esetleg ha hazajöttél, írhatnál kibaszott jó bejegyzéseket a modern repülésről.
@Bónca: nem értem a dühödet, ez nem újság, nem újságcikk. ez csak egy ember blogja, talán véleménynek is túlzás lenne nevezni, mondjuk meglátása. milliónyian véleményeznek ezt-azt itt-ott, (már nem) füstös kocsmákban, utcai beszélgetések alkalmával, családi ebédeken, kollégákkal a focizás után, stb... ez ugyanaz, egyvalaki feldob egy témát, a többiek meg kivesézik, és pont, mint a kocsmában, itt is mellékszálak születnek, viccek, kesergések. nem kell ebbe többet látni, ha netán több lenne benne, azt nyilván kizárólag az írás tartalmi súlya, és szerzett tekintélye adná. hát itt azért erről nincs szó, marad a baráti eszmecsere.

más: hogy volt ez a kanári 20, majd 30-40 euróért technika? távoli elővételben? érdekelne, mert sajnos amikor én voltam ott, még nemigen volt innét fapad, a malév mocsok drága volt (190 ezer/fő), úgyhogy madridi átszállással lufthansa/iberia volt a megoldás. de azért fájt. ez a 30-40 euro nem fájna :-) szóval mesélj!
@gyongyi70: nna, akkor tisztáznám: erre reagáltam:

"te oda és azért mész, ahová ocsó a repjegy?
nem azért mész valahova, mert tengerpart, kultúra, fesztivál stb?"

szóval sokan űznek sportot abból, hogy de, azért mennek, mert olyan olcsó. villamosjegy!!! na, akkor már poén, nem? és de, azért megyek, mert part, kult, feszt, stb. de akkor is emezeket választottam (nem egyszer), mert egy 3 tagú család esetében (de ezt neked nem kell magyaráznom) nem mindegy, hogy malévval mentem volna kanárira (part, feszt) 570 ezerért, vagy (és még csak nem is fapadosak voltak!) 310 ezerért. nna, a különbözet feléből is remekül ellébecoltunk a szigeten, hárman, autóbérléssel együtt, szóval értékelem az országot, szeretem is, de egy veszteséges, az én adómból is lélegeztetőgépen tartott, és ennek ellenére mocsokdrága céget nem választok, ugye. egy joghurt esetében simán, de itt már túl nagy a különbség. :-)

a hozzászólás további részéhez nem fűztem semmit, mivel hogy ki jön, ki nem jön, hogy aki jön, miért jön, és mennyiért, azt nem tudhatom. ha majd megtörtént, meglátjuk, hogy lesz. igaz, annyi viszont valószínű, hogy mint az életben rendesen, lévén mindig sokkal árnyaltabb a valóság, mint mi feltételezzük, hogy jönni fog mindenféle ember, mindenféle céllal és okból. nyilván lesz olyan, (mint amilyen most is van) hogy írországban, angliában felkap a gépre, bőrönd nélkül, talán egy kézitáskával, benne egy fogkefével, és irgalmatlanul végigdúlja a pesti éjszakát, megfordul minden romkocsmában, végigissza a ráday utcát, 3 napon át alvás nélkül, talán valami csaj/pasi+numera/numerák belefér(nek), és haza. hát, akkor is itthagy (a jövőben is) egy valag pénzt. és az ilyen nem egyedül jön, jellemző a fajra a csordaszerű megjelenés. ja, meg meccsre is jönnek. az olyanok még nagyobb, gnúcsordákat megszégyenítő hordákban. :-) meg lesz turista, aki itt tölt napokat, bámészkodik, illedelmesen ebédel, (nekem drága), egyébként közepes árszínvonalú helyeken, meg lesz kisebb kaliberű, ill. nagyon józan üzletember, aki nem költ többet jegyre a kelleténél (1. mert a saját cége, 2. nem a sajátja, de nem nagy cég, és nem rázzák a rongyot), aztán jön majd gyógyhévíz turista, meg mindenféle. hát, lehet, hogy nem 2 millió, (különben is, mennyi időre vonatkozott ez a 2 millió, fogalmam sincs, biztos nem hallottam a híreket), de nem mindegy? hozott volna a malév (a nagy pénznyelő) ennyit? a felét? a negyedét? a nyolcadát? dehogy. ezek hoznak valamennyit, viszont nem kerülnek annyiba, sőt, talán csak (remélem a politikusok is képesek tanulni, és nem lesznek olyan böszmék, mint voltak mostanáig) talán csak egyszeri kenyőpízbe fájtak. akkor meg mindegy is, hányan, csak jöjjenek. az mondjuk erős, hogy akkor rendes vendég valaki, ha egy, urambocsá két hetet is itt tölt! volt dolgom pár rendes turistával, (és az a fajta, akiket én láttam mozogni) egy hetet csak akkor volt itt, ha kezeltette magát (fog, gyógyfürdő). annyi időt csak azok töltenek itt, akik családtagokhoz, barátokhoz, bimbózó szerelemben égve friss csajukhoz/pasijukhoz, vagy riportfilmeket készíteni, újságcikkeket írni, dolgozni jöttek ide. :-)
@windex: Szia! Nem düh ez, hanem inkább elkeseredettség amiatt, hogy mennyire félramagyarázzák a fapadost, mintha az vmi alantas dolog lenne...
A lényeg: Ősszel vagy télen menj, máskor itt is jó az idő. Előtte kb 2 hónappal kell jegyet keresni, többször kell nézni. Töltsd le az azuon nevű progit és használd demó módban, sok jó eredményt dob ki. A nyertes Wizzai-Wyanair, vagy Ryanair - Ryanair kombináció lesz. Legolcsóbb Madridból vagy BArcelonából tudsz le/visszajutni, ezek a jegyek 20-30 euró körül megkaphatók, ha jókor veszed. Esetleg jó átszállóhely lehet Brüsszel is. Mielőtt mész, keress ingyen szállást odalenn, több ilyen cég is van, aki tényleg ingyen adja az apartmanját egy hétre.
LEhetőleg ne vigyél sok csomagot, és keress olyan fórumokat a neten, ahol a topiclakók segítenek elkerülni a foglalási díjat. Jó kiindulópont lehet a fapadosinfo.hu.
Kívánom, hogy szép helyekre juss el!
@Bónca: hehe, ne légy elkeseredett, a fikázók nem tudnak élni :-) te meg tudsz :-) mi a baj ezzel?! vagyonokat kib@szni bárki tud, az nem (élet)művészet :-) szóval ki nem tojja le, hogy mit gondol valaki egy jó dologról? nyilván millió öntudatlan korláttal küzd, kompenzál, sznob, mittomén, hogy ilyen eredményre jut :-) neked jó? bevált? elégedetté tesz? a pénz különbözete lehetővé tesz valamit, ami egyébként nem menne? a végén a tiéd az élmény? ha a válasz csupa igen, ne törődj semmivel, egyél zsömlét kiflivel! :-) és élvezd, amit kibogarásztál!

a tanácsokat nagyon, nagyon szépen köszönöm!
esetleg még annyit: mi ez az ingyenkecó?

és talán inkább itt folytassuk, ha kérhetek ilyet: mail: malpaso.q@gmail.com

még egyszer sok köszönet!
érdemes volt segget csinálni a szátokból, de gondolom minden külföldi blöff-nyilatkozatra elélveztek

index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/11/bloffolt_csutortokon_a_ryanair/

jó kis blog..
Internetes pénzkeresés nem MLM-es és nem kattingatós módszerrel , valódi munka valódi pénz : moneymakingonthenet.blogspot.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása