Partnerünk

Facebook

Utolsó kommentek

Házszabály

Olvasóink szabad vélemény-nyilvánítási jogát tiszteletben tartva, fenntartjuk a jogot a bejegyzéseinkre érkező hozzászólások moderálására, amennyiben azok:
  • egyéneket, társadalmi csoportokat, kisebbségeket sértő vagy bántó, diszkriminatív, túlzóan obszcén, vulgáris kifejezéseket tartalmazó, jogellenes vagy jogsértő bejegyzések;
  • a hozzászólások és hozzászólók szándékos megzavarására irányulnak;
  • szándékosan félrevezető jellegűek;
  • tisztán politikai tartalmúak;
  • a témához nem kapcsolódó, öncélú, szervezkedésre buzdító megnyilvánulások;
  • sértik mások szerzői, szellemi alkotáshoz fűződő jogait;
  • reklámnak és spamnek, illetve egyéb, rendeltetésellenes felhasználói magatartásnak minősülnek.

Címkék

1% (1) 3D nyomtatás (1) ÁAK (1) adásvétel (1) adatlopás (1) adó (25) adóbevallás (1) adócsalás (2) adócsökkentés (1) adóemelés (1) adóhátralék (1) adójóváírás (1) adókedvezmény (2) adóoptimalizálás (2) adórendszer (1) adós (6) adósok (1) adósság (8) adosság (1) adósságspirál (1) adósságválság (3) adótörvény 2015 (1) adóváltozások 2015 (1) adózás (1) áfa (1) Afrika (1) agrárfinanszírozás (1) ajándék (4) ajándékozás (1) ÁKK (1) alap (2) alapítványok (1) alapkamat (3) alapkezelő (1) alaptőke (1) Albánia (1) Alibaba (1) alkusz (1) állam (5) államadósság (6) Államadósság Kezelő Központ (2) államadósság kezelő központ (1) államcsőd (2) államháztartás (1) államilag finanszírozott (1) államilag támogatott (1) állami cégek a tőzsdén (1) állami támogatás (1) államkincstár (1) államkötvény (2) állampapír (10) Amazon (1) amerikai részvények (1) Andre Agassi (1) Andy Vajna (1) Anthony Levandowski (1) Apple (1) ár (5) áramszolgáltatók (1) arany (5) aranyláz (1) aranyrúd (1) áremelkedés (1) árfolyam (25) árfolyam-növekedés (1) árfolyamgát (14) árfolyamgyengülés (1) árfolyamrés (1) árfolyamrögzítés (3) árkorlát (1) áruhitel (2) aszú (1) átlaghozam (1) átlagkereset (1) ATM (2) atom (1) attitűd (1) átutalás (1) Ausztria (1) autólízing (1) autópálya (1) A civilizációk összecsapása és a világrend átalakulása (1) babakötvény (1) Balaton (2) balesetbiztosítás (1) baleseti adó (1) bank (48) Bank (1) bankadó (1) bankár (1) bankbetét (7) bankcsőd (3) banki fizetések (1) banki marketing (1) banki tájékoztatás (1) bankkártya (6) bánkkartyadíjak (1) bankok (1) bankrendszer (1) bankszámla (3) bankszámla nyitás (1) bankszövetség (5) banktitok (2) bankváltás (2) Baumag károsultak (1) bázispont (1) Bécs (1) befektetés (28) befektetési alap (2) befektetési jegy (1) befektetők (1) békekölcsön (1) benzin (1) benzinár (1) bér (1) béremelés (1) bérezés (1) bérkompenzáció (1) berlusconi (1) bérnövekedés (1) beruházás (3) BÉT (2) betegség (1) betét (5) betétbiztosítás (1) betétesek (1) BEVA (2) bíróság (2) bitcoin (1) Bitcoin (4) bizalmatlanság (1) bizalom (1) bizottság (1) biztosítás (9) biztosító (3) biztositó (1) biztosító.ingatlan (1) BKV (3) blockbuster (1) bloomberg (1) Bloomberg (1) Bojár Gábor (1) bonus (1) bónusz (2) bor (3) botrány (2) brand (1) bróker (2) brókerbotrány (2) brokernet (1) Brüsszel (2) brüsszel (1) BTel (2) buda-cash (2) Buda-Cash (6) Budapest (1) budapesti értéktőzsde (2) bűncselekmény (1) BUX (1) cafeteria (2) casco (1) cds (1) cég (1) céges átverések (1) céges hitel (1) céglapítás (1) cégvezetés (1) Charity March (1) CHF (1) chipkártya (1) Ciprasz (1) Ciprus (2) civil szervezetek (1) Consequit (1) családi (1) családi csődvédelem (1) csalás (1) Csehország (1) csekk (1) csekkes fizetés (1) csőd (3) csődkockázat (1) DBR (1) decemberi effektus (1) defláció (1) Déli Áramlat (2) deviahitel (3) deviza (28) devizaadós (1) devizaadós-mentés (4) devizaárfolyam (3) devizahitel (38) devizahitelek forintosítása (4) devizahitelesek (5) devizahitelesek mentése (2) devizahitel a pártprogramokban (1) devizakereskedelem (1) devizatartalék (1) diákhitel (2) digitalizáció (1) Disney (1) diszkontkincstárjegy (1) dogányzás (1) dohány (1) dohányzás (1) dollár (3) Donald Trump (2) Donal Trump (1) döntés (1) drága (1) dugódíj (1) dzsentri (2) e-cigi (1) E-Star (1) easyjet (1) EBA (1) eBay (1) ebola (1) egészségbiztosítás (3) egészségpénztár (1) egészségügy (5) egészségügyi hozzájárulás (1) egyéni vállalkozó (1) Egyesült államok (1) egykulcsos (1) egykulcsos adó (1) egyszázalék (1) eladás (2) elekronikus (1) életbiztosítás (3) életmód (1) életszínvonal (1) eljárás (2) előtörlesztés (3) energia (1) ENSZ (1) Erkel Színház (1) Erste (2) értékcsökkenés (1) értékesítés (2) Észtország (2) EU (12) eu (1) eur (1) euró (16) Európa (2) Európai Bíróság devizahiteles válaszai (1) európai bizottság (1) európai központi bank (1) európai unió (2) eurostat (1) euróutalás (1) eurozóna (1) eurózóna (1) EVA (1) eva (3) externália (1) externáliák (1) Facebook (2) fapados (1) Fed (2) fed (2) fekete gazdaság (1) felhőalapú szolgáltatások (1) felmérés (2) fiatal vállalkozók (1) Fidesz (1) fidesz (2) Fidesz választási program (1) Fifa botrány (1) film (1) fizetés (1) fizetési határidő (1) fizetőképes (1) foci (1) foglalkoztatás (1) fogyasztás (4) fogyasztói társadalom (1) fogyasztóvédelem (2) földgáz (2) földtörvény (2) főnök (1) forbes (1) forex (1) forint (32) forintárfolyam (3) forinthitel (6) Fortress (1) franciaország (1) frank (8) frankhitel (2) frekvencia-árverés (1) frekvenciatender (1) függetlenség (1) futball vb (1) FX (1) gazdaság (10) gazdasági (2) gazdasági növekedés (4) gazdasági társaság (1) gazdaságpolitika (5) gázolaj (6) GDP (9) gdp (4) gépjárműhitel (1) gépkocsi (1) Google (2) google glass (1) Görögország (3) görögország (2) görög államcsőd (1) görög csőd (1) görög válság (1) Gothár (1) GPD (1) grafikon (1) GVH (1) gyereknevelés (1) Gyermekrák Alapítvány (1) gyorséttermek bezárása (1) gyorséttermek vasárnapi zárva tartása (1) gyorskölcsön (2) gyűjtőszámla (1) hajléktalanok (1) Hanza-szövetség (1) harmadik világ (1) hatalom (2) hedge fund (1) Hernádi Zsolt (3) Hillary Clinton (1) hírek (1) hitel (57) hiteldíj plafon (1) hitelezés (2) hitelfeltételek (1) hitelfelvétel (1) hiteligény (1) hitelintézet (1) hitelkártya (5) hitelképesség (1) hitelminősítés (2) hiteltársulás (1) Hiteltársulás (1) hitelválság (1) hitel átütemezés (2) HNN-index (1) honlap (1) Horvátország (1) horvátország (1) hozam (11) hozamemelkedés (1) huf (1) Hungária Értékpapír csőd (3) hungarikum (1) IFM (1) imf (10) IMF (5) IMF hitel (1) IMMOFINANZ (1) ina (1) INA (3) index (1) indiai gazdaság (1) infláció (5) ingatlan (9) ingatlaniroda (1) ingatlanpiac (3) ingyenes készpénzfelvétel (1) ing biztosító (1) innováció (5) internet (1) internetadó (1) internetes vásárlás (1) ipar (1) IPO (1) iroda (1) Írország (1) Iszlám Állam (1) IT (4) Jack Welch (1) japán (1) jármű (1) jegybank (12) jegybanki alapkamat (1) jelszó (1) jelzálog (4) jelzáloghitel (2) jen (1) Jeremie program (1) jog (1) journal (1) jövedelem (6) jövő (1) jutalék (1) K&H Bank (1) K&H MIX (1) K+F (1) kalkuláció (1) kalkulátor (2) kamat (20) kamatemelés (3) kamatos kamat (2) kamatpolitika (1) kamatszámítás (1) kamattámogatás (2) kamatvágás (1) kampány (1) káosz (1) kapitalizmus (1) karácsony (4) karácsonyi (1) kártalanítás (1) kartell (2) Kásler (1) KATA (3) kata (1) KBC (1) keleti nyitás (2) kereset (1) kereskedelem (1) kereskedő (1) késedelem (1) készpénz (5) készpénzfelvétel (1) kezelési költség (1) kgfb (3) KHR (1) kilátó (1) kína (1) Kína (5) kisebbségek (1) kisvállalkozás (1) kiszervezés (1) KIVA (1) kiváltás (1) kkv (10) kkv a tőzsdén (1) klímaváltozás (1) kockázat (1) kockázati tőke (1) költekezés (2) költség (4) költségek (1) költségvetés (13) kórházak (1) kormány (13) környezetgazdaság (1) korrupció (4) kötelezettszegési (1) kötelező biztosítás (3) kötelező biztositás (1) kötvény (1) közalkalmazott (1) közgazdaságtan (3) Közgép (2) kozmetikumok (1) közszolga (1) közszolgáltatás (2) közvetítő (1) ksh (1) kulcs (1) külföldi számlavezetés (1) kupon (1) Kúria (5) kutatás (1) lakás (6) lakáshitel (12) lakáslízing (1) lakáspiac (3) lakáspolitika (1) lakástakarék (3) lakástámogatás (2) lakossági hitel (1) Lámfalussy Sándor (1) leárazás (1) leépítés (1) légiközlekedési (1) légitársaság (2) lehman brothers (1) lekötött betét (1) leminősítés (2) létminimum (1) loot crate (1) lopás (2) lopáskár (1) luxuscikk (1) magáncsőd (3) magánnyugdíjpénzárak (1) magánnyugdíjpénztár (3) magánvagyon (1) Magyarország (2) Magyar Államkincstár (1) magyar államkötvény (1) Magyar Biztosítók Szövetsége (1) Magyar ENSZ Társaság (1) magyar gazdaság (2) magyar nemzeti bank (2) Magyar Posta (1) magyar posta (1) malév (5) málna (1) malus (1) Matolcsy (4) Matolcsy György (6) matolcsy györgy (1) MÁV (2) média (1) megbüntetett bankok (1) megélhetés (1) megjatakrítás (1) megszorítások (1) megtakarítás (24) megújuló energia (1) MEH (1) melyik párt menti meg a devizahiteleseket (1) menedzser (1) mentőcsomag (1) mentor (1) merkel (1) mesterséges intelligencia (1) Metlife (1) metró (1) Michael O’Leary (1) Microsoft (1) mikulás rali (2) milliárdos (2) MKB Bank (1) mlm (1) mnb (8) MNB (5) MNB bírság (1) mobildíj (1) mobilszolgáltató (1) MOL (4) mol (1) Mol (2) monitoring (1) MTV (1) Muhámmád Junusz (1) munkabér (3) munkaerőpiac (2) munkahely (1) munkanélküliség (3) munkaügy (1) mutató (1) myhive (1) Nagy-Britannia (1) napilap (1) NAV (6) NAV-botrány (1) nemesfém (1) németország (3) nemzetbiztonság (1) nemzeti (2) Nemzeti Eszközkezelő (2) nemzetközi valutaalap (1) nettó bér (1) NHP (2) nhp (1) NMHH (1) nonprofit (1) Norbi Update (1) Norbi Update Lowcarb (1) Nouriel Roubini (1) növekedés (3) Növekedési Hitelprogram (2) növekedési hitelprogram (1) nyereség (1) nyereségadó (1) Nyerges (1) nyersanyag (1) nyersanyag járműipar (1) nyugdíj (18) nyugdíjas (2) nyugdíjas kedvezmény (1) nyugdíjpénztár (3) nyugdíjrendszer (3) nyugdíjvagyon (1) OBA (2) Obama (1) ócsa (1) OECD (3) okostelefon (1) oktatás (1) olajár (2) olaszország (2) olcsó (1) olcsó hitel (1) oligarchák (1) olimpia (1) öngondoskodás (6) önkormányzat (4) online csalás (1) online vásárlás (1) orbán (1) Orbán (1) Orbán 10 pontja (1) Orbán Viktor (2) orbán viktor (1) Oroszország (2) OTIVA (1) ötletlopás (1) otp (2) OTP (1) OTP Supra (1) OTSZ (1) otthonvédelmi (1) pályázat (1) PayPal (1) pénz (9) pénzfelvétel (1) pénzforgalom (1) pénzkérdés (1) pénztárgép (2) pénzügy (1) pénzügyek (1) pénzügyi tippek (1) pénzügyi tudatosság (2) per (7) Peter Thiel (1) piac (1) PIMCO (1) PIN (1) plasztik (1) pláza (1) politika (3) porfolioblogger (3) portfolió (1) portfolioblogger (73) posta (1) pozitív adósnyilvántartás (1) Prémium Magyar Államkötvény (1) presztízs (1) privátbanki (1) profit (1) PSZÁF (7) pszáf (3) pszichológia (1) Putyin (2) quaestor (3) Quaestor (1) Raiffeisen (3) rangsor (2) reálkamat (1) reálkereset (1) recesszió (3) referenciahozam (1) referenciakamat (1) referencia kamat (1) reklám (1) reklámadó (1) rendőrség (1) részlet (1) részvény (6) rezsi (9) rezsicsökkentés (2) robbantás (1) robotika (1) RTL (1) ryanair (2) Samuel P. Huntington (1) sárga csekk (3) sarkozy (1) Schobert (1) Schóbert Norbert (1) SEPA (1) sharing economy (1) shortolás (1) síbérlet (1) síelés (1) siker (1) Simicska (1) sittlerakás (1) sjávci frank (1) Skócia (1) skót népszavazás (1) Snapchat (1) soros (1) Spanyolország (1) spanyolország (2) spórolás (3) stabilitás (1) stabilitási törvény (1) stadion (1) startup (1) statisztika (1) streaming (1) street (1) Svájc (1) svájci (5) svájci frank (15) svájci jegybank (1) Synergon (1) szabályozás (1) szabálysértés (1) szakértői vezetés (1) számla (7) számlavezetés (1) számlavezetési díj (1) származtatott alapok (1) Szebeni Dávid (1) szegénység (2) személyi jövedelemadó (1) személyi kölcsön (1) Szentendre (1) szépségipar (1) szerencsejáték (1) Szerencsejáték Zrt. (1) Sziget Fesztivál (1) Szijjártó Péter (1) szilikon-mentes (1) Sziriza (1) SZJA (1) szja (1) SZJA bevallás (1) Szlovákia (1) Szlovénia (1) szocpol (1) szolgáltatás (1) szórakoztató elektronika (1) Takarék (1) takarék (1) takarékoskodás (1) takarékpont (1) takarékszövetkezet (3) takarékszövetkezetek (1) takarék csőd (1) támogatás (4) támogatott lakáshitel (1) tanács (6) tanácsadó (2) tandíj (2) tandíjmentes (1) táppénz (1) társadalmi egyenlőtlenségek (1) társadalom (2) társadalombiztosítás (3) Tarsoly Csaba (1) tartalék (1) tartós befektetési számla (1) távközlési szolgáltatók áfafizetése (1) taxi (1) Taylor Swift (1) tech (1) telefonadó (1) telefonos ügyfélszolgálat (1) telek (1) telekommunikáció (1) The Global Goals (1) THM (2) thm (2) tippek (4) Tokaji (1) tőke (1) tőkemegtérülés (1) tőkeszámla (1) tőketartozás (1) tőkevédett (1) tömegközlekedés (2) törlesztés (8) törlesztő (1) tőzsde (9) trafik (4) trafiktörvény (1) tranzakciós adó (6) tranzakciós illeték (4) Travis Kalanick (1) tulajdon (1) tusványosi beszéd (1) Twitter (1) Uber (3) üdülő (1) ügyfelek (1) ügyfélszolgálat (1) ügynök (5) ügyvezető igazgató (1) Ukrajna (3) ukrán válság (5) Unió (1) uniós támogatás (1) unortodox gazdaságpolitika (1) USA (5) USA 2016 (1) USA elnökválasztás (1) USA kitiltási botrány (1) üzemanyagár (1) üzlet (2) üzleti negyedév (1) uzsorás (1) vagyomtárgy (1) vagyon (2) vagyonosodási vizsgálat (1) választás (1) vállalat (1) vállalatfelvásárlás (1) vállalati kultúra (1) vállalkozás (9) vállalkozói zóna (1) válság (17) válságkezelés (1) váltás (1) valuta (1) valutaalap (2) vám (1) vámmentes (1) varga (1) vásárlás (2) vasárnapi nyitva tartás (1) vasárnapi zárva tartás (1) vasember (1) végtölesztés (1) végtörlesztés (24) versenyképesség (1) vésztartalék (1) veszteség (4) vezetési stílus (1) vezető (1) Vida Ildikó (1) viktor (1) világbank (1) Világbank (1) visszaesés (1) vizitdíj (1) wall (1) wash trade (1) webbank (2) wizzair (2) Wonder Woman (1) Yellen (1) Ynon Kreiz (1) zeneipar (1) zöldbank (1) zöld bank (1) zöld számla (1) Címkefelhő

mlm.jpgNagy elánnal támadja újabban a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) az életbiztosítások MLM-rendszerű értékesítését. Nem tudni, hogy ennek eredményeképpen kihalnak-e az MLM-rendszerű értékesítési módszerek a banki és biztosítói piacon, de ha mégis, nem kell megsiratni azokat.

A Multi-level Marketing (MLM) lényege, hogy másokat magunk alá beszervezve, azok értékesítéséből is részesedve, tehát önös érdekeinket követve építjük fel egy adott termék értékesítői csapatát a termékgazda helyett. Mivel a haszonkulcsból túl sokan részesednek és a személyes értékesítés miatt túl sokan túl kevés termék eladásából akarnak megélni, ezért az így kínált termékek többnyire elképesztően túlárazottak. Ezt az ügynököknek személyes varázsuk bevetésével kell ellensúlyozniuk. El kell hitetniük, hogy az általuk kínált 100 százalékos aloe vera juice ötször olyan jó, mint bármely boltban kapható hasonló termék, vagy okkal kerül félmillió forintba az ajánlott porszívó, még ha a boltban negyedannyiért is kapható hasonló teljesítményű darab. Ha sikeresek a vásárlók hoznak egy rossz, egyszeri döntést és megvesznek egy néha kétes értékű, túlárazott terméket.

A teljes cikket elolvashatod a Pénzkérdés oldalán. 


Címkék: értékesítés mlm ügynök biztosítás életbiztosítás portfolioblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://penzkerdes.blog.hu/api/trackback/id/tr664998007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mocskos pszichológiai trükköket alkalmaznak a MULTIK a reklámokban: a hiány elvének alkalmazásával, csali termékekkel és a tudattalanunkra ható hipnózissal!
Néztem egy filmet, amiben akaratlanul hipnotizáltak embereket bűncselekmények elkövetésére a televízió segítségével. Nos ez nem a jövő, hanem a jelen! Ha bekapcsoljuk a tévét, a rádiót a reklámok tömkelege „sugárzik” felénk és hatnak a lelkünkre. De a mobilon is szintén ott nyomulnak, mert jönnek az sms-ek és az e-mailek, hogy vásárolj, és akkor nem is beszélve az óriás plakátokról, meg a nyomtatott médiáról!
Én azt gondolom, hogy ha az embereket akaratlanul hipnotizálják vásárlásra, akkor az is bűncselekmény!
Köztudott, hogy a hiány elve, tudományos nevén pszichológiai reaktancia ördögi eszköz lehet a kommunikációs szakemberek kezében, mellyel akár hisztérikus vásárlási rohamot lehet előidézni – gondolj csak az első iPhone-okért folyó ádáz harcra, de az iPone 5-nél is szintén.
A probléma lényege, hogy ha valami nehezen elérhető, akkor sokkal jobban vágynak rá az emberek. Némileg leegyszerűsítve a kínálat korlátozásával növelhető a kereslet. Azonban ez még mind semmi ahhoz, ha valami, amit bármikor megszerezhetnénk, egyszer csak nem áll rendelkezésre. Ekkor a hatás hisztérikus! Szinte őrülten akarják megvenni az emberek az adott terméket. Miért? Mert tudattalanul hipnotizálták! Lehet, hogy meglepő lesz!?
A problémák csak most kezdődnek, mert nem tartják be – a bankok, a biztosítási ügynökök, a befektetési tanácsadók, Forex cégek, az MLM-sek, és még sorolhatnám a különböző szakmákat – az alapvető etikát. Ezt pontosan tudom, mert a fenti szakmákban pár hónapot eltöltöttem, mert kíváncsi voltam, milyen eszközöket alkalmaznak a vevők megszerzésére, ahol a vevőket ugymond be kell „csalni”, hogy megvegyék a terméküket, szolgáltatásukat.
Kimondottan napokig arra tanítják az ügynököket, hogyan kell ügyesen tárgyalni, hogyan hatoljunk be a tudattalanjába. A marketingesek arra tanítják a tanfolyamokon az embereket, hogy csináljanak „ csali” termékeket, azáltal ügyesen becsalják a hálójukba a gyanútlan embereket.
Mindez miért van? Hát természetesen a profitért!
Az interneten is számos a marketing „csali” infó termékeket lehet kapni ingyen, amit ha valaki elolvas, megnézi, vagy meghallgatja, alkalmas lehet az emberek befolyásolására, hogy tőle vásárolj
A horgászok is így pecáznak, először beetetnek, majd belógatják a horgukat és a gyanútlan halak be is kapják.
A multik, a bankok, a gyógyszergyártók, a telefonos cégek, a kozmetikai cégek és a bevásárló központok, nagymestereik a marketing által a pszichológiai befolyásolásnak, hogy vásárol. Ma már a TV-ben és az internetes oldalakon is a reklámok úgy vannak megalkotva, hogy az minden „érzékszervedre” így a látásra, hallásra, szaglásra, tapintásra, ízlelésre hatással legyen.
Manapság hazánkban is kezd elterjedni az összehasonlító reklámok elterjedése az árverseny és a konkurencia harc miatt.
Sajnos mindenki ki van téve a tudattalan befolyásolásnak /hipnózisnak/, ha a reklámokat nézünk, és ne csodálkozz ha megveszed AKARATLANUL azokat a termékeket és szolgáltatásokat amire valójában is nincs szükséged.
Ezért javaslom, hogy ne nézd, ne hallgasd a reklámokat!
Csak így tudod elkerülni, hogy akaratlanul hipnotizáljanak!
a legújabb őrület egy lekvár. ugyanilyen rendszerben működik, van videó, giccses konferencia, paprikajancsi értékesítési vezető, az arcán letörölhetetlen vigyorral. ami borzasztó, nézem a szektagyűlést, szépen megterített asztalok, és van, aki a gyerekét is elviszi oda. nem lehet elég korán kezdeni...

pénzügyben ugyanez. soha dolgozni nem akaró, képzetlen percemberkék akarnak minden szart elsózni a gyors meggazdagodás reményében. aki nem hisz nekik, az nem akarja a sikert, sőt, irigy rájuk, mert ők ki akarnak törni. aztán meglepő módon két hónap múlva egy mozipénztárban bukkannak fel kasszásként
A csúcs az, amikor a potenciális belépő-lúzereknek azzal kezdik a csalogatást, hogy bemutatják az előttük járó guruk (ilyen-olyan gyémántfokozatú vezéreknek, akik idejében beléptek) szóval ezeknek a malibui villájukat, a yachtjukat, a hosszúcombú kurváikat - pedig "ők is csavargyári targoncásként kezdték valamikor".

No, akarnak maguk is ilyet maguknak? Ugye, hogy akarnak?

Nosza, itt a lehetőség - most ingyen kínáljuk.

A 48.000+áfa értékű kezdőcsomagot kifizethetik és átvehetik Evelynnél, a mi kis csinos munkatársunknál, a bejáratnál - de hát ez nem belépési díj, ugye - hisz "értékes árút" kapnak érte cserébe - amit csak szét kell szórjanak az ismerősök-rokonok körében... és máris jöhet a következő szállítmány.

Gondolták volna, hogy ilyen könnyen válhatnak dúsgazdaggá?
.
Hogy mennyit hoz a unit link egy bankbetéthez képest, évekre lebontva itt:
kiszamolo.hu/miben-gyujtsuk-a-megtakaritasunkat-osszehasonlitas/

Hogyan szabadulj meg az ügynöktől, tippek:
kiszamolo.hu/igy-szabadulj-meg-az-ugynokodtol/
@Ronald: és az egészben az a szép, hogy a cég még Evelynt is feketén foglalkoztatja és nem fizet utána tb-t. mert olyan kurva jól megy a cégnek. a lekváros sztori ugyanez, amit leírtál, mondja a lengyel faszi a videóban, hogy ő mindig is szerette a terepjárókat és nagyon nehéz neki választani hogy a q7, x5, land rover vonalon melyikkel induljon síelni
A rendszer alapgondolata természetesen logikusnak tűnik: egy termék elégedett fogyasztója a terméket továbbajánlja, ezért jutalékot kap, s amennyiben azok, akiknek továbbajánlotta szintén sikeresen továbbajánlják a terméket, azok jutalékából is jutalékot kap. Ily módon egy sikeresen hálózatot maga alá építő egyén komoly jövedelemre tehet szert. Sőt egy idő után már nem is kell foglalkoznia az egésszel, mert hatalmas “passzív jövedelemre” tesz szert a kiépített rendszere miatt.

Valójában azonban a rendszer leplezett, legális piramisjáték, melyben a termék csak ürügy, a valódi jövedelem a tagok beszervezéséből és más kapcsolódó jövedelmekből jön, nem a termékforgalmazásból.

Valójában az alapötlet meg sem valósul: nem az történik, hogy egy termék elégedett fogyasztója tovább ajánlja a terméket, hanem az, hogy egy, a terméket valójában nem is ismerő személy csakis a rendszer hamisan beállított jövedelmezősége miatt lép be, s csakis a jövedelmekre hivatkozva próbál másokat beszervezni maga alá. A termék csak ürügy, ami azért kell, mert nélküle illegális piramisjáték lenne az egész rendszer.

Minden ilyen rendszer ürügyalapja valamilyen termék, jellemzően egy teljesen átlagos valami, pl. egy vitaminkészítmény, amihez tucatnyi hasonló kapható a legközelebbi gyógyszertárban vagy drogériában. Azonban a termékről csodák hangzanak el. De végülis maga a termék mindegy, a lényeg, hogy legyen valami.

Természetesen azonban van egy mlm-rendszer, mely kiemelkedik az összes többi közül, itt szinte azonnal millllliomos lehetsz. Ha kimaradsz, lemaradsz! Teismekktudodcsináni!

hurramilliomosleszek.co.nr/
Nem akarok vitába menni, mert mindenki maga dönti el milyen szemüvegben akarja nézni a világot és ha rajta van hiába bizonyítom be az ellenkezőjét ő akkor is azt fogja hinni és állítani, hogy neki van igaza. Igen részben igazatok van, vannak túlárazott MLM cuccok mint például a lekvár, ahol nem is szégyenlik hirdetni hogy náluk több mint 60% a visszaosztás. Vannak MLM nek álcázott pilótajátékok és jól indult de a saját hazugságaikban eltorzult MLM ek. De ettől még ez a szakma jó és valós jövedelmet biztosít, átlag felett. A több száz millióü dolláros forgalom, és kb 80 millió tag nem egy működésképtelen rendszert feltételez. És ha ennek nagyrésze nem lenne kifizetve jutalékban, vagy a termékek nem lennének hatékonyak nem érnék meg az árukat akkor azért nem lenne ekkora növekedés a válság idején is. Én magam is tönkrementem a hagyományos vállalkozásomban most viszont 35 országban vannak tagjaim vevőim üzletépítőim és az MLM ből élek, s ami szebb ennél hogy már többen alattam is!A túlárazásról meg csak annyit egyszer nézd meg hogy mennyi egy Adidas cipő előállitási költsége és miért kerül 10szeresébbe mire hozzád kerül. De ez igaz majdnem minden termékre a tejtől a nyakkendőig autóig!
Ha komolyan érdekel pont most írtam egy cikket miért utálják az MLM sokan. mlmszponzor.blogspot.hu/2013/01/konnyu-ezt-mondani.html
Pedig régen hogy örültem, ha felhívott valami iskolai haver! Aztán a negyedik próbálkozásnál már fel sem vettem a telefont. Érdekes, ahogy a Brokernet átverte ügyfeleit, aztán a tulajdonosok ( rokonok) is átverték egymást. A fák nem nőnek az égig....
@pluszpenzforrasinfo: Sokunk normális megélhetést szeretne. Nem akar milliomos lenni, nem akar egy termékcsoport, cég feltétel nélküli kiszolgálója lenni.

Gyógyíthatatlan betegeket ugrálnak körül az MLM rendezvényeken orvosok is, örvendezve mennyit ROMLOTTAK a leleteik. Ha nem látom a saját szememmel nem hiszem el.
@pluszpenzforrasinfo:

Tele van csúsztatásokkal hozzászóládos. Tiopikus balekátverő duma.
@pluszpenzforrasinfo: na, a lekvár a legújabb kedvencem. ráadásul valami termék díjat is kapott, tehát most kidüllesztették a mellkasukat a fiúk. rám írt valamelyik nap az egyik team-leader, gondolom aranybúza fokozatú volt a jóember, olyan szép dumával jött. a második levelében már remélte, hogy kellemesen teltek az ünnepek, várható is volt ez egy olyan embertől, aki még életében nem látott. mikor írtam, hogy nem érdekel az ilyesmi, jött a sablon válasz, hogy akkor ő látja, hogy nekem most minden tökéletes az életemben, nem is zavarna. de azért biztos ismerek párakat, akiket érdekel a siker/karrier/egészség. nekik szóljak, ha tehetem. ezzel zárta a lelkem. még most is bennem van, hogy elküldjem a p...ba, olyan tenyérbemászó volt a stílusa
Azt nem ertem, miert engedi az allam a lehuzasra jatszo unit-linked eletbiztositasokat..? Mert biztos lehetsz abban, hogy a 10-25 eves futamido nem a te erdeked miatt van, hanem hogy satuba fogjak a tokod egy eletre. Amikor rajossz, hogy atvertek, mar keso.
@pluszpenzforrasinfo:
.
"ahol nem is szégyenlik hirdetni hogy náluk több mint 60% a visszaosztás."

Erre is megvan a standard dumájuk.

Erre azt szokták mondani, hogy még így is jóval olcsóbb a termék, mint a boltban - hisz itt meg van spórolva az üzlet bérlete, a helyi adók, a személyzet, a fizetett szabadság, az (extra)árrés, miegymás.

Tehát, a nyájas vásárlóik még így is csókolják meg a seggüket a príma árakért - még úgy is, hogy maguk közben kőgazdagok lesznek az eladásaikból (lásd a "gyémántosok" gazdagságáról készült, abszolút hiteles videjó).
.
Mikkor kezdett ez az MLM értékesítési forma nálunk is megjelenni, ismerős elhívott egy szeánszra.
Érdekelt a dolog, elmentem. Az előadó, megkérdezte a jelenlévőket, hogy ki az aki terméket akar árulni, és ki az aki hálózatot akar építeni, mert az ám a tuti.
Mivel én az értékesítésre tartottam fel a kezem, el is mondta, hogy ez nem a meggazdagodás útja, és majd irigyelhetem, mikor pár hónap múlva őt egy E osztályú Mercedesben látom virítani.
Ekkor felálltam és megköszöntem a kimerítő okosítást el is húztam.
Nos én sem járok mercivel, de őt néhányszor már láttam egy szakadt Fiat UNO-ban virítani.
No mi van, megtetszett Kósa Erikának az új Bentley, vagy tán' saját szigetet akar már?
Az MLM ugyanolyan mint a saját vállalkozás: az emberek 10-15%-ka képes sikerre vinni, a többiek számára kudarc.

Nem az üzleti modellel van probléma, hanem azokkal az emberekkel, akik megpróbálják, de nem tudják beletenni azt, ami a sikerhez szükséges.
@pluszpenzforrasinfo: tokeletesen igazad van, ez egy egyoldalu es rosszindulatu bemutatas, fuggetlen attol, hogy en fraszt kapo az MLM-tol. Azert mert utalom a halat, meg el lehet ismerni jotekony etkezesi hatasait
@Wolf Gabor: De az emberek 100%-át akarja beugrasztani. Mert abból (is) jön a pénz. Ez bizony az üzlet problémája. A meki nem akar rávenni, hogy nyissak éttermet tőke nélkül.
@Wolf Gabor: igen, nyilvánvalóan azok, akiknek van némi affinitása az emberek átbaszásához, erkölcsi korlátaik pedig kevésbé.
Az összes nagy "vezető" bevásárolta magát pozícióba, maga alá rettyintett pár száz "munkatársat", csarnokokat béreltek ki és tartottak toborzó előadásokat és szó szerint havi 30 milliótól felfelé kerestek a határt inkább le se írom. Úgy h a biztosításhoz, szakmához, piachoz annyi közük volt lónak a hátúszáshoz. Persze születtek szép karrierek, voltak ügyes, lelkes munkatársak akik viszonylag sokra vitték kiemelkedő kezdeti alaptőke nélkül is. De a látszat amiket mutogattak állandóan, az messze állt a valóságtól és főleg a szakmai megközelítéstől. Mindenkinek lelke rajta természetesen törvényi kereteken belül működtek, de rég hordott akkora legális bűnszervezetet a hátán a föld mint az a bizonyos sokat emlegetett pénzügyi tanácsadó cég
"A Vancouveri téli olimpiára egyik csapatunk 7 versenyzőjének és edzőiknek minden vizsgálat és szakértői vélemény nélkül közel 6 MFT értékű, 90 % felett MLM rendszerben beszerezhető étrend-kiegészítőt vetetett meg a MOB-bal. További furcsaság, hogy a megrendelt termékek nem rendelkeztek doppingszer mentességi bevizsgálással, ezért ezt is a MOB intézte és finanszírozta"

Szép is az MLM!
@Wolf Gabor:

"Nem az üzleti modellel van probléma"

De igen, maga az mlm-rendszer a baj.
Tipikus írás. Tele csúsztatással, s még a cikkíró meg néhány posztoló vádolja az mlm huszárokat csúsztatással :) Vicc.
Ahogy valaki írta, egy átlagos ruha, élelmiszer, mire a vásárlóhoz kerül az az előállítási költségének a többszörösébe kerül, amit szó nélkül kifizet a birka. Ugye zavar mindnekit a birka, mert ugyan így zavarja az mlm tagokat is ha őket birkázzák vagy pocskindiázzák. Egyébként nagyon sok termék, szolgáltatás olcsóbban megvásárolható mlm-en keresztül, mint boltban. Ja, bocs ezt ne reklámozzuk, mert ellentétes a cikk mondanivalójával.
mlm poharam a netre, mert az átkurt emberek sokaságát többé nem lehet elhallgattatni.
Nem vagyok mlm-es, de nem azért mert a termékeket rosszabbnak, vagy rosszabb ár-érték arányúnak gondolom. Több mint húsz éve dolgozom a "normál" kereskedelem és marketing területén, és a véleményem szerint a gond a pénzügyi modelljükben van, ezért válnak az USA-ban, vagy Nyugat-Európában tisztes és sikeres mlm vállalkozások Kelet-, és Közép-Európában rövid időn belül szélhámos toborzóvá, és balakperádévá. Az mlm bonyolult, de logikus és többnyire korrekt visszaosztási modellje olyan jövedelmekhez igazított tipikus rendszerhasználói költéshez van tervezve, ami sajnos (most, de talán nem örökre..) nálunk elképzelhetetlen. Hogy leegyszerűsitsem a mondanivalóm: Magyarországon az átlagos bruttó bér 700 euro körül van,ez Ausztriában 2800 euro, Németországban több mint 3000 euro. Szerintem a kérdés ilyen egyszerű, nincs annyi potens költő tag (Te hány olyan embert ismersz, de őszintén, akinek van fejenként 50-60 euroja vitaminra havonta, hosszútávon???), amennyi sikeresen és eredményesen tudna ennyi embernek megfelelő jövedelmet folyamatosan(!) és életvitelszerűen biztosítani. Az eredmény, hogy a friss pénzbeáramlás sajnos nagyobb részben az új belépőktől, az álmodozóktól származik. Na, én nem vagyok ilyen típus, ezért nem leszek (itthon)mlm-es mostanában..
@Wolf Gabor: Szerintem sem az üzleti (amennyiben Te ez alatt a kereskedelmi és értékesítési szisztémát érted) modell a gond, hanem az adoptálhatatlan pénzügyi modellel. Egyszerűen nincs annyi pénze az embereknek, ami a standard működtetéshez elengedhetetlen.
..még annyit a biztosítási mlm-rendszerekről, hogy van szerencsém ismerni olyan embert, aki Ausztriában értékesítő osztrák mlm-modellben dolgozó ügynökségnél. Nos, nem lehet egy napon említeni az osztrák biztosítási terméket és a magyart.. Az ő véleménye szerint a hatóságoknál van a fegyelmezés kulcsa és persze fogyasztói tudatosság is lényegesen fejlettebb. Magyarul a sógorokat nehezebb átverni, de ha mégis próbálkozna valaki, akkor meg jön a hatósági szigor, és beszántják az ilyen céget..
@gyárvárosi: De legalább van még autója. Amúgy mlm-el sok gond van. De van jó oldala is. Csak nem ebben az országban lesz működőképes, ott ahol az emberek már éhenhalási küszöbön vannak. Ennyi.
@d.j: mondanál egy pár terméket, ami olcsóbb MLM-ben, mint a boltban?

Én vittem árut boltba is, meg MLM-be is.

Ugyanazt a terméket, mint a DM-be, csak más csomagolással kérték.

30-40%-kal drágább volt, de vigyázz, mert hamisítják.

Közben ott volt minden DM polcán, csak más csomagolásban.
Tipikus MLM ellenvetéseket fogalmaztok meg, és részben igazatok van. Bőven tudok én is negatívumokat mondani és ismerek jó néhány céget embert akikről bűzlik a ferdítés és az átverés, túlzás és blöffölés. Nem véletlen, hogy ennyi MLM sérült van az országban. Én egy dolgot tudok, amit mi csinálunk abban igyekszünk pont ezeket a hibákat kiszűrni és azon dolgozunk, hogy mindenki jól érezze magát a csoportunkban. A legfontosabb szempont, hogy csakis olyan MLM cégbe érdemes csatlakozni aminek a termékét akkor is megvennéd ha semmi anyagi érdeked nem fűződne hozzá, és annyiért amennyiért árulják!Ebben az esetben soha semmi veszteség nem érhet téged! Nekem a 2500 fős hálózatomban egy ember se lépett be rábeszélésre, becsapásra, értékesítési trükkre blöffre! Nincsenek MLM sérültjeim! Viszont van sok új barátom ismerősöm akiket itt ismerhettem meg s akik nagy részének segítettek a termékek, vannak néhányan akik már többet keresnek vele mint a munkahelyükön és vannak akik egyszerűen jól érzik magukat köztünk és tanulják a szakmát, a marketinget. És azt se mondanám hogy bárkit is lehúz a cég. Egy egészséges csésze kávé 90 Ft-ba ha kerül. Persze szemlélet kérdése. Van olcsóbb gagyi kávéutánzat már 35 Ft ért is , de egy minőségi kávé kávézóban 199Ft nál kezdődik, otthon is 60-100Ft. Az árnál az Ár érték arányt kell nézni mindig! És a mi kávénk ezért az árért csodákra képes. Csakis hozzáállás kérdése mit látsz az MLM-ben. Ellenséget vagy barátot.
@pluszpenzforrasinfo:
"A túlárazásról meg csak annyit egyszer nézd meg hogy mennyi egy Adidas cipő előállitási költsége és miért kerül 10szeresébbe mire hozzád kerül. De ez igaz majdnem minden termékre a tejtől a nyakkendőig autóig! "

Ja, csak MLM-nél még ezeken felül rakódik rá több szinten jutalék.

Az MLM minden esetben piramisjáték, csak egy-egy termékkel igyekeznek ezt álcázni. Akkor nem lenne piramisjáték, ha csak az ügynök kapna jutalékot, csak a saját szintjén, beszervezettjei és azoknak a beszervezettjei nem.
@Wolf Gabor:
De, az üzleti modell a probléma. Az MLM gyakorlatilag piramisjáték, ezért a "fáraók" viszik el a balekok pénzét, gyakorlatilag zéró összegű játék, ahol kevesek nyerik el sok balek pénzét. Addig a saját vállalkozás adhat hozzá plusz, korábban nem létezett értéket, pl. innováción keresztül.

Tehát amíg MLM-ben ez a 10-15% (ami szerintem túlzás) eleve az üzleti modell része, vállalkozásnál ez az arány változhat, javulhat.
@d.j:
Egy nem MLM-es terméknél a gyártási költségen belül egy rakat dolog beépül az árba, a gyártó nyeresége, a kereskedő nyeresége, a szállító nyeresége, az adó, vám, stb., stb.

Egy MLM-es terméknél mindez ugyanúgy belekerül az árba, esetleg a kereskedő nyeresége nem, mert az az MLM jutaléki lánc, de utóbbi jóval több, mint a hagyományos kereskedelemben.
Ez a blogbejegyzés tartalmaz valós információkat is, azonban inkább demagóg, mint hasznos és informatív.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása